1.BÖLÜM

55 5 4
                                    

Lâl'in ağzından,
Eveeet! Lise 3'ün son günüydü bugün EMİR'in bana okul balosunda söyleyeceği şeyler varmış acaba ne Dicekti? Seneye lise 4'tü GÜNEŞ KOLEJİ'nde okuyorum.Emir kaya benim sevgilim aynı zamanda babamla birlikte GÜNEŞ KOLEJİ'nin ortaklarından birinin veliahtı.Benim yaşımda nefret ettigim kardeşim olduğu söylenen EGE GÜNEŞ aslında üvey olan benim yani olay şöyle; Ege'nin annesi leyla anne oğlan ,Ege'nin babası levent baba kız çoçugu istiyormuş ,çoçukları erkek olduğu için Leyla anne ve levent baba sürekli kavga ediyorlarmış.Levent babanın evliliği boşanmaya kadar getirmesiyle Leyla anne çoçuk esirgeme kurumuna giderek Yeni doğmuş bir bebek edinmişler oda benmişim☺️Ben LÂL GÜNEŞ asıl kimliğimin ne oldugu umrumda değil.Sıra NAZLI ASLAN'da nazlı benim o herkesin bayıldığı gıcık kardeşime yanık tabii benim üvey kardeş olduğumu bilmediği için bana sırf Ege'yle daha fazla yakın olabilmek için iyi davranıyor nefret ediyorum o kızdan...ONUR BÜYÜK onur benim en en yakın arkadaşlarımdan biri çok severim çok iyi bir insandır.SİNEM AR Sinem ise okulda takıldığım işe yaramaz bir kız...

-Alo aşkım lâl napıyorsun?
-Hiçç akşam için dolaptan birşeyler bakıyorum.
-Tamam ben seni tutmayım aşkım işin bitince ara.
-okey öpüyorum!
Akşam için kıyafet bakıyordum ah ne giyecektim giyinme odamdan çıkıp sineme mesaj attım!
SİNEM;
-Sinem ben akşam için alışverişe çıkıyorum!
-ah bende birşey bulamadım orada buluşalım 15 dkk'ya
-tamam.

Kot şort ve beyaz tişörtlerimi giydikten sonra hemen makyaj masama oturdum ve hafif bir rimel ve şeftali tonlarındaki rujumu sürdükten sonra aşagı inip beyaz converse'lerimi giyip 2 gün önce babamın hediyesi olan mini cooper'ıma dogru ilerledim.

Makyajım için aşağıdaki resme bakın.

Yaklaşık bir 10 dkk da orada olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaklaşık bir 10 dkk da orada olmuştum.Önce sinemle starbucks'a gidip white chocalate mocha aldıktan sonra forever new'e gittik. Sinem taşlı tuşlu birşeyler seçerken onun aksine ben daha sade birşeyler seçmiştim benim elbisemi seçme sürem 15 dkk iken sinem'in elbise seçme süresi 1 saat 43 dkk idi

-ah Sinem yeter kaç saattir seni bekliyorum 3. Kahvem
-tamm sadece küpem kaldı
-tamm hızlı ol saat 3:30 benim 5 te kuaföre gitmem lazım
-aaa ben onu unuttum. Seninkine gelebilirmiyim?
-tabii ben ariyim o sırada sende küpeni seç sonra yemege gidelim.
-buldum!
Saat zaten 4:15 olmuştu. Ardından yemek yemeğe gittik sonrada mini cooper'ıma binip kuaför'e gelmiştik. Saçıma doğal bir dalga verdirerek kıyafetime uygun bir makyaj yaptırmıştım.

Kıyafetim için resme bakın.

Sinem de hazırlanmıştı, saat 6:30 olmuştu saat 7:00 de başlayacaktı bizde okulun spor salonunda olacağı için oraya gitmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sinem de hazırlanmıştı, saat 6:30 olmuştu saat 7:00 de başlayacaktı bizde okulun spor salonunda olacağı için oraya gitmiştik.  Ben arabadan indiğimde karşımda Emir'i gördüm. Smokinine giymiş saçlarını yana dogru taramış beni bekliyordu. Bugün benimle önemli birşey konuşacaktı acaba neydi? Yoksa bana evlenme teklifimi edecekti! Evet bunu düşünmek için çok erken birşey gibiydi ama biz 8.sınıftan beri sevgiliydik ah kalbim yerinden çıkacaktı.  Yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.  Geldiğinde kulağıma eğilip "beni kör etmeye hakkın yok güzellik" dedi hafif bir tebessüm ettikten sonra bana sarıldı sanki bir yere gidiyormuş da beni bırakacakmış gibi sarıldı.! İçim ürpermişti. Bugün bana ne söyleyecekti? Saat 9 olmuştu,kapı kapanmıştı herkes içeri girmişti emir bir yere kayboldu. Nee o emir'mi napıyo orda? Sahnedeydi elinde mikrofon vardı,dudaklarını kıpırdattı! Kötü birşey söyleyecekti yüzü bembeyaz olmuştu! Korkuyordum!

-Lâl ben gidiyorum ailem 4. Sınıfı yurt dışında okumamı istiyor ! Yarın 23:00 uçağım var.

Evet sadece bu kadar şeyler söyledi tütlerim diken diken olmuş bogazıma yediğim pasta dizilmişti gözümden yaş geliyordu ama ağlamıyordum şok olmuştum. Herkes bana bakıyordu, oradan koşarak ayrıldım ve Emir arkamdan gelemeye tenezzül etmedi. Arabayı kullanmama izin vermeyen Onur arkamdan gelmiş olucakki beni zorla kendi arabasına bindirip evime dogru yol aldı benimle konuşmaya çalışıyordu ama duymuyordum sadece hissediyordum kırıldığımı, üzüldüğümü , ihanete uğradığımı... Eve bırakmıştı beni zile bassam bile babamlar dışarı çıktığı için yardımcı ablalarda izinli olduğu için kapıyı açan olmazdı bende hemen bahçeye girip odamın karşısındaki koltuklara oturdum.

Güneş ailesinin evi için resme bakabilirsiniz.

Emirler'in evini izlemeye başladım ses seda yoktu babamlar gelmişti eve Ege gelip bana bir bakıp gitti sonra babamlara sırf Canımı daha çok yakabilmek için babamlar olayı bağıra bağıra anlattı sonra hepsi yattılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Emirler'in evini izlemeye başladım ses seda yoktu babamlar gelmişti eve Ege gelip bana bir bakıp gitti sonra babamlara sırf Canımı daha çok yakabilmek için babamlar olayı bağıra bağıra anlattı sonra hepsi yattılar. Saat sabahın 3:00 ü biraz içim geçmiş "puppi" uyandırmıştı yüzümdeki yaş kurumuştu ve Emirler'in bahçeden kahkaha sesleri geliyordu. Gizlice baktım ve Emir ve bir kız vardı sarmaşdolaştılar ... İçimi çektikten sonra odama gittim duş alıp bornozumla yatağıma yattım saat 12:00 olmuştu gözlerim hafifçe araladım ve yanımda emir duruyordu.

-Ne işin var burada senin? Çabuk git şurdan senden NEFRET EDİYORUM
-Naaptım ben?
-Ah bir de soruyormusun herşeyi kendi gözlerimle gördüm
-çok sarhoştum
-yapma defol git hayatımdan artık benim hayatımda EMİR KAYA diye biri yok !

Eveeet arkadaşlar bu benim ilk kitabım yazım yanlışları varsa şimdiden özür dilerim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin