Stiu...sunt doar o pustoaica de 16 ani!Bla...Bla...bla.Sunt o fire timida si foarte rar o fire puternica.Ma cheamă Andreea...si am o familie foarte buna!Nu prea am prieteni multi!Sunt si putin tocilara!Invat mult...multtt!Am un frate mai mare!Aaa ...am uitat...asa arat eu
Sunt blonda!Putin spre maro.Acum subiectul despre frate-miu!Are 17 ani.Nu pot sa spun ca ma inteleg perfect cu el.El este cel mai popular din scoala.Pe deoparte de mine eu deabea exist acolo.Sunt văzută deabea când cineva are nevoie de ceva!Pe fratele meu îl cheamă Vlad.El asa arata
Acum si prietena mea...Delia,defapt cea mai buna prietena si singura prietena!Ea asa arata Are aceasii varsta ca mine doar ca este mai mare decat mine cu o saptamana.E o fire nebunatica(în sensul bun)si super drăguță!
Intr-o zi nou,de scoala...ma trezesc din cauza ceasului meu afurisit de la telefon.Imi vine sa imi rup telefonul în bucăți din cauza alarmei!Ma dau jos din pat,si imi fac rutina de dimineata.Dupa aceasta ma uit sa vad cat e ora!E 6:47 cred ca la 5:30 m-am trezit,a luat mult.M-am trezit si dupa aceast am făcut baie,m-am îmbrăcat cu hainele acestea...
Stiu nu ma imbrac ca o tocilara si nu arat.Doar ca citesc foarte multe carti,cărțile mele preferate sunt romanele,enciclopediile si cele de comedie!Si invat mult.Intra Vlad la mine în cameră...
-Vlad:Hey...Andre(asa mi-se zice),ce faci?
-Eu:Buna Vlad!Eu invat la bio!Tu ce faci?Si de ce esti asa vesel?
-Vlad:A păi...asa sunt cu surioara mea mai mica!Azi vii cu gasca mea noua la film?..Te anunt eu ora.
-Eu:Ok... :))!Mersi ca mai invitat!
-Vlad:Te rog să nu ma faci de ras,uite regulile!Imi întinse o foaie in care erau reguli.Wtf???!!!
Regulii pent Andre
1.Nu vorbesti prosti despre scoala
2.Te porti frumos
3.Nu te lua de nimeni
4.Nu fa pe deșteaptă
Succes!!!-Eu:Esti dus cu capu?Cum frate sa-mi dai reguli???Adică nu-s caine sau servitoare.
-Vlad:Ho..Ho pustoaica!:))
-Eu:Hai pa!Îi închid usa in nas!:)))
Mama ma striga de jos sa merg la scoala ca o sa intarzi.
Pe drum vad un bărbat care tot ma urmărea...Totusi mi-se părea cunoscut!Am luat-o la fuga...dupaia am luat o mica pauza si cineva pus mana pe umărul meu!M-am intors la 360°C si ghici ce?!Era Vlad!I-am tras una peste fata de oarece ma enervat de dimineata si ma speriat!-Vlad:Pentru ce a fost asta?
-Eu:Pentru ca esti....prost!Hai pa!!!
Si i-am scos limba!😛Am fugit si in sfarsit am ajuns la scoala!!!O vad pe Delia care vine inspre mine cu brațele deschise si ma ia in brațe!
-Delia:Aww...mi-a fost asa dor de tine!
-Eu:Si mie!
Mai vorbim putin...si se suna sa intrăm în clase.
Intrăm în clasa...si dupa aceasta ne asezam in banci.Mai stăm vrei 5 minute de vorbă si intra profa de romana.Yeeey!Eu cu Delia adoram limba română si profa este foarte de treaba!!!-Profa Lb.Rom.:Buna dimineata!
-Noi:Buna dimineata!Intra un băiat in clasa.Nu stiu cine este!Probabil ca este...ca toti ceilalti!
-El:Hey!Ma numesc Mihai!Am 16 ani si jumatate!
-Profa Lb.Rom-Multumim!Te rog să te duci in banca de langa fetele din spate....adica langa băiatul acela!Doamna ne-a dat test!Yey!cu putina lene.
-??:Psss!
Ma întorc la banca sa vad cine este si este....Hey dragilor!Va multumesc ca ati urmarit primul capitol din jurnalul meu.Daca aveti sugestii sau intrebari sa scrieti in comentarii!Eu sunt creatorul carti!Iar voi sunteti lumina carti!Cum a sunat asta!E poemul din mine :))!Va multumesc ca ati urmarit primul capitol si sper ca o sa postez des!Va pup😘
Ps:678 de cuvinte
Si sa fie pe inteles fata Andreea scrie in jurnal dar nu spune...spune doar ce face ea zi de zi.
CITEȘTI
Jurnalul meu!
RomanceBla...Bla...Bla!In aceasta carte vor fii super multe surprize...pot să spun ca viata e buna si rea.Stiu ca va reusi sa treaca peste toate!Urmari-ți cartea dacă vreti sa aflati ce se intampla in continuare! ...