Am fost rapita!cap.3

31 3 1
                                    

-Vlad:Eu cu Laura suntem admirabili
-Eu:Daa!!!
-Vlad:Multumim

Si eu adaug un zâmbet pe fata!

Este sambata dimineata.Ma trezesc si imi fac rutina si ma îmbrac cu hainele astea.

Ma trezesc si imi fac rutina si ma îmbrac cu hainele astea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă duc să mă plimb pe strada.Vine o masina dubioasă in fata.Un domn ma ia de brat si imi pune ceva la gura.Am văzut negru in fata ochilor!Ma trezesc într-o camera rosie si incep sa tip!

-??:Taci...proast-o!
Si imi da un peste fata
-Eu:Esti un bou!
Acuma mi-a dat o palmă de mi-a rămas urma si mi-a spart buza!Am cerut la baie.Dar doar ca sa scap!Era o baie destul de frumoasa.Mai ales era si un geam....ce bine!M-am urcat pe toaleta si am ajuns pe geam.Norocul meu este ca nu e la înălțime mare....pfff!Am sărit si am picat intr-un tufis.Fuck!Am luat-o la fuga...nu ma văzut nimeni.Am ajuns intr-un parc si am dat peste un tip.Dar am lesinat.Sunt foarte sensibila.Dar il vad pe Mihai.Dar acum sunt intr-o camera la spital.

Îi vad pe mama,tata,Vlad si Mihai care striga ca m-am trezit!Vine doctorul

-Doc.:...esti ok?Dacă te simti rau sa-mi spui!Daca te simti bine esti externata dupa 20 minute
-Eu:Ok!
-Mihai&Vlad:Andreea!!!!
-Eu:Parca nu ma-ti văzut de 50000000 de ani!:)))
-Mama:Ne-am facut griji!
-Tata:E adevarat ce a spus mama ta!

Dupa 2 ore

Am iesit de la spital.Ce binee!!!Si am mers cu Mihai in parc.Simt ceva ce ma atrage la el.Dar nu pot sa...Mihai se opreste si se uită in ochii mei..

Se apropie mult mai mult de mine si buzele noastre se lipesc.Ne sărutam pasional.Se uita in ochii mei.

-Mihai:Sa stiu ca te plac.zice el putin rusinat
-Eu:Si eu.
-Mihai:Ai vrea...
-Eu:Da

El ma ia in brate si pot sa spun ca a spus la toata lumea de pe strada ca sunt iubita lui😂😂😂
Am ras cu lacrimi!Este cel mai tare iubit pe care l-am avut.

Era 20:56 pm si trebuia sa merg acasa.Mihai ma pupat pe obraz si mi-a spus
-Mihai:Esti lea(am scris-o intetinoat)
-Eu:E mă!Va fii serialul meu preferat la desene

E ciudat ca am 16 ani si ma uit la desene animate.
Ne-am îmbrățișat si am plecat.Acasa era gasca lui Vlad

-??:Cine e pisica aia?
-Vlad:eee....
-Eu:Sora lui
-??:Sora ta?
-Vlad:Andreea...ei sunt Răzvan,Dan,Lucas,Octavian(octa)
-Eu:Încântată!Eu sunt Andreea
-Gasca:Incantati!!!

Mă duc sus sa-mi fac rutina de seara deoarece...vreau sa fiu linistită!Sau intamplat atatea!Mai ales că mama si tata au plecat 1 luna in vacanta!

Imi fac temele....invat...citesc.

Mă pun pe pat si adorm

De dimineata ma trezesc unu din gâscă imi face cu mana sub usa.Si incep sa rada.Deschid usa...si ma uit încruntată la ei!Si dupaia o închid.

scuza-ti dragilor!Am scris mai putin.Nu am  avut timp.Mai ales sunt racita.😣😣Va promit o sa să fac un capitol de 1000 de cuvinte!Si multumesc de sustinere!Va pup!
Ps:532 de cuvinte
Si v-am pus sus ce melodie îi place lui Andre!

Jurnalul meu!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum