1D Antileri ;
Harry 'nin sapık olduğunu biliyorsunuz , ama küçükken ablasının sinir krizleri geçirdiğini , Harry 'e şiddet uyguladığını bilmiyorsunuz . 11 yaşında fırında çalışmaya başladığını bilmiyorsunuz .
Liam 'a şımarık demeyi biliyorsunuz , ama x factor 'e katıldığında ayakkabısının delik olduğunu bilmiyorsunuz. 4 yaşına kadar hastanelerde süründüğünü bilmiyorsunuz . Günde 32 iğne yediği zamanlar olduğunu bilmiyorsunuz . Okulda ona şiddet uyguladıklarını , hatta kulak zarının patladığını bilmiyorsunuz.
Louis'ye tipsiz demeyi biliyorsunuz , ama anne ve babasının o küçük yaştayken boşandığını bilmiyorsunuz. Bu yüzden eğitimini hiçe saydığını , kardeşleri için çalıştığını bilmiyorsunuz .
Zayn 'e ukala demeyi biliyorsunuz , ama küçükken okulda müslüman olduğu için dışlandığını bilmiyorsunuz . Paraları olmadığından liseyi zor bitirdiğini bilmiyorsunuz.
Niall'la çirkin demeyi biliyorsunuz , ama küçükken onu da dışladıklarını bilmiyorsunuz. Anne ve babasının 1 yaşındayken boşandıklarını bilmiyorsunuz.
One Direction 'a hayranlarını önemsemiyor demeyi biliyorsunuz , ama onları otelin dışında bekleyen hayranlarına üşümesinler diye battaniye ve cips verdiklerini bilmiyorsunuz.
Hiç bir şey bilmiyorsunuz. Sadece yargılıyorsunuz.
Artık önyargılarınızı bi yerlerinize sokma vakti gelmedi mi?