Nostalji

351 15 0
                                    

Röportajcı: Nasıl diğer İngiliz gruplardan farklı olabiliyorsunuz? 

- Biz sıradan gençleriz, okula giden normal gençler gibi. Mesela sahneye bir sutyen atıldığında onu yakalıyoruz ve birbirimizle şakalaşıyoruz, biliyor musunuz? Hahaha. Komik ve eğlenceli 

yaşamayı seviyoruz.

Röportajcı: Müzik açısından kendinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

- Biraz synth bir tarzımızın olduğunu düşünüyoruz. (synth: farklı tarzda, elektronik tarzı gibi bir müzik çeşidi) Müziğimizi gitarlarımı...zla ve baterilerimizle yapıyoruz. Bu biraz daha rock tarzına kayıyor. 

Röportajcı: Tüm Amerika size hayran. Oraya gitmeyi düşünüyor musunuz? (Orada yaşamayı yani)

- Buna pek hazır değiliz. Amerika'nın büyük bir ülke olduğunu biliyoruz; fakat oranın yaşam şartları gerçekten zor. Orası bambaşka bir dünya.

Röportajcı: Şu anda kendinizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

- Çok çalışıyoruz ve yapabileceğimizin en iyisini yapmak için uğraşıyoruz. Twitter'dan YouTube'dan aldığımız övgüleri görünce çok heyecanlanıyoruz. Hayranlarımızı gerçekten çok seviyoruz. Bizi çok mutlu ediyorlar.

Röportajcı: One Direction'ın Bieber Fever gibi her yere yayılmasını ister misiniz?

- Evet. O bunu başardı, biz de onun yaptığı başarıyı elde etmeyi tabii ki isteriz. Hedeflerimizin arasında bu yer alıyor.

Röportajcı: Kadınlardan en çok hangi sanatçıları beğeniyorsunuz?

Zayn: Megan Fox

Louis: Katy Perry ve Natalie Portman

Liam: Kim Kardashian

Niall: Demi Lovato

Harry: Alexa Chung 

Röportajcı: Nasıl kızlardan hoşlanırsınız?

Zayn: Size "şöyle bir kızdan" hoşlanırım diye tarif edemem. Ama, ciddi kızlardan hoşlanmam. Kahkaha atmayı seven, mizah anlayışına sahip olan, komik ve eğlenceli kızları tercih ederim.

Harry: Bir kızın nasıl göründüğüne bakmam. Sarı saçlı ya da kahverengi saçlı, renkli gözlü falan bunlar benim için önemsiz. Benim için hayatı ciddiye alması ve komik olması çok daha önemli.

Liam: Daha çok utangaç ve sevimli kızlardan hoşlanırım. Güzel gözlü kızları gerçekten çok beğenirim.

Niall: Ben de utangaç ve sevimli kızlardan hoşlanırım. Aynı zamanda kahkaha atmayı seven. Fiziki olarak bakarsak da, uzun boylu kızları tercih ettiğim söylenemez. Çünkü çıktığım kız benden kısa olmalı.

5 MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin