Gece geç yatmıştım,yine internetten alamamıştım kendimi..Annem o kadar uyarmıştı oysa ki.Bütün gece "Ay sonunda sınavın var sen hala internette takıl!" deyip durmuştu.Haklıydı aslında ama onunda beni anlamasını bekliyordum açıkcası.Sürekli ders çalışarak hayat nasıl geçebilirdi ki? Bu çok saçma.Her neyse.. Gece geç yattığım için de dolayısıyla sabah geç kalkmıştım.Yine annemin uyarmalarıyla sabah saat 07.40 gibi sonunda kalkabilmiştim.İçimden sürekli "Okula geç kalmamam gerek!" diye geçirip duruyordum.Kalkar kalkmaz banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra hemen odama gidip okul formamı giydim ardından saçıma birkaç bukle yapıp yine annemin sesiyle kahvaltı yapmak için salona koştum.Annem laf sokmaktan kendini alıkoymuyordu.Neyse..Hemen kahvaltımı yapıp üzerime bir hırka aldım ve dışarıya çıkıp ayakkabılarımı giyip merdivenlerden koşa koşa okulun yolunu tuttum.Bı gün pazartesi olduğu için dersime gecikmemem gerekiyordu.Öğretmenimden azar işitmek istemiyordum.Sonunda okuluma varmıştım hemen sınıfa girdim.Şükür ki öğretmen henüz gelememişti.Sırama geçip oturdum.Aıhh şu etrafımdaki sinir bozucu kızlar! Fırsat buldukça benimle uğraşmalarından nefrek ediyorum!Öğretmen derse girmişti.Matematikti dersimiz.Matematikten nefret etmeme rağmen belki de ilk defa ders dinlemiştim.40 dk. boyunca ders dinleyip öğretmenin verdiği soruları çözdüm ve o kadar nefre ettiğim bi dersten öğretmenin verdiği tüm soruları doğru yapıp tam puan almam beni çok şaşıtmıştı.İyi günümdeydim her halde!Tenefüs zili çaldığında dışarıya çıkmak istemiyordum,oturup kitap okumak istiyordum ama kızların kolumdan tutup "Hadi!Sen gelmiyor musun?" demesiyle kendimi dışarıda buldum.Dışarıda ki banklara oturmuştuk.Önümüzden geçenleri çekiştirmekten başka işleri yokmuydu bu kızların?!? Ders zili çaldığında sonunda onların çenesinden kurtulabilmiştim.Ders yine matematik olunca soru çözme isteğim iyice kabarmıştı.Zevk almaya başlamıştım. Yine de sınavda da bu şekilde çözebilseydim hiçte fena olmazdı.Bu dersi de bu şekilde geçirmiştim.Ahh bi sonraki ders gibi ders yoktu.Ders İnkılap Tarihi'ydi.Dersi çok sevmeme rağmen öğretmene kıl oluyordum.Dersi anlatışımı desem yanıma gelip laf sokmasımıdesem bilemiyorum.Sinir bozucu işte..Öyle yada böyle derse girmek zorunda olduğumu biliyordum.Derse girdim gireli kitaptaki konuları takip ederek sessiz bir şekilde oturuyordum.Bir yandan dersin bitmesi içini dua ediyor.bir yandan öğretmene sinir olmaya devam ediyordum.Sonunda ders bitmişti.Ne Mutlu bana ki laf yemeden 40 dakikayı geçirebilmiştim.Önümde bir 40 dakika daha vardı.Unutmamıştım.Yine de sabretmem gerekiyordu.Tenefüs sonrası derse girdiğimizde yine aynı şeyleri yaptım.
Öğle vakti gelmişti bir buçuk saati okulda geçiremeyeceğim için eve gittim.Evde annem yemek hazırlayıp yemek yememi söyledi.Hemen yemeğimi yedim ve tekrar okula gittim.Şükür ki öğleden sonra içimi rahat tutabileceğim Görsel Sanatlar ve Müzik dersi vardı.Rahatça bir ders işliyordum artık.Güzel geçiyordu.İki dersi de atlattıktan sonra eve gitmek için okuldan ayrıldım.Eve geldiğimde kendimi koltuğun üzerine attım.Biraz sonra kalkıp üzerimdeki formaları çıkartıp rahat bir şeyler giydim.Mutfağa geçip bir şeyler atıştırdım ve ödev yapmak için odama geçtim.Günler kısa olduğu için ben ödevlerimi bitirinceye kadar çoktan akşam olmuştu.Annem akşam yemeği hazırlamak için mutfağa geçti.Bende yardım etmek için yanına gittim.Yemeği hazırlayıp yedikten sonra ben tekrar odama geçtim ve ders çalışmaya başladım.2-3 saat konu tekrarı yapıp test çözdükten sonra "Oh be! Dünya varmış!" deyip bilgisayarı açtım.40 dakika 1 saat kadar bilgisayarda vakit geçirdikten sonra yatmak için yatağımı hazırladım.Çok yorulmuştum artık..Yatağıma yattım ve hayaller içinde güzel bir uykuya daldım...