Porológus

65 5 0
                                    

Ma is az iskolába készülődtem. Fekete dús hajszálaimra hajzselét kentem és beállítottam. Gyorsan felkaptam egy fehér felsőt fekete csőgatyával, fekete converse és egy nyaklánc. Gyorsan ittam egy kis tejet, és vissza mentem a szobámba. A tancuccaimat összeszedtem és elundultam.
A közeli buszmegállóban vártam a buszra, egyszer csak arra lettem figyelmes hogy egy kis taknyos mellém áll.
-Te meg? -fordultam felé.
-Iskolába megyek. -mosolygott.
-És mégis mit képzelsz?! Tudod ki áll melletted?! -kezdtem el lenézően nevetni.
-Nemtudom ki vagy. Még új vagyok. -mosolygott még mindig mint egy idióta.
-Ahha.. Akkor csak megsúgom. Én vagyok az itteni Gimi legmenőbb fiúja. Úgyhogy.. Lehet elhúzni innen. -intettem neki.
-Jeon Jungkook. -vett nagy levegőt, és felém nyújtotta a kezét
-Park Jimin. -forgattam a szememet mire visszahúzta mgánszvérájába a kezét.
A busz megérkezett. Felszálltam és leültem egy 2személyes székre. A suliig csendben telt az idő. Mikor leszálltam a lányok felbukantak és kezdődött előröl a szenvedés.
-Juuj! Jimin! Mizu? Hogy vagy? -bombáztak a kérdésekkel.
-Hali! Semmi. Tünés. -mondtam flegmán.
-Naa! Most miért vagy ilyen? -fogta meg a kezemet Ji Soo.
-Hagyj már. -löktem el, majd a kapudban megálltam. Elővettem egy cigit és rágyújtottam.
Nagyot szívtam a búzrúdba és letüdőztem. Lassan elszívtam és bementem az osztályomba. Ledobtam a cuccomat majd leültem.
-Jóreggelt Diákok! -jött be a tanár pontosan a csengetés idejében.
-Egy új diákunk van. Kérlek mutatkozz be. -nézett Jungkookra.
-Sziasztok. Jeon Jungkook vagyok. Egyedül élek, azért váltottam iskolát mert a másik sulimbam folyton piszkáltak. Bla-bla-bla.. -fejezte be.
-Köszönjük. Kérlek ülj le Jimin mellé.
-Mutatott rám. Felém totyogott majd lelült mellém.
-Az osztálykirándulást beszéljük meg ma. 3napos lesz, kis faházakban fogunk aludni. A házak 2szemyesek tehát 2ágy van. Fiú-lány összeállítás nem lesz. -Írta fel sorra a dolgokat a táblára.
-A párokat én fogom kiosztani! -jelentette ki.
Az órák gyorsan teltek. Hazasiettem és felnéztem az instára.
-Jeon Jungkook. -írtam be a keresőbe.
-Itt van! -kiáltottam el magamat.
Gyorsan bejelöltem, és megnéztem a képeit.
Mi! Ez nem lehet. Nem lehetek szerelmes belé. Ő. Ő csak egy a sok közül.
Gondolkodtam el.
Ráírtam. De nemtudtam hogy mit írjak neki.
Én: Szia! -írtam neki hosszú megfontolás után.
Jungkook: Szia. Miért írtál?
Én: Ömm.. Csak a házit akartam elkérni.
Jungkook: Nem kaptunk. Nem szoktál figyelni az órákon? 😄
Én: Nem nagyon.. Akkor bocsi. Szia! -köszöntem el.
Jungkook: 👋👋👋. -ezek után nem írtam.
Hátamra feküdtem és elgondolkodtam. Miért?! Miért vagyok félénk?! Gondolkozásomat az zavarta meg hogy valaki kopogott. Reménykedve nyitottam ki az ajtót, hátha Jungkook jött.
De nem. Ji Ha állt az ajtóban.
-Szia. Beszélhetünk? -jött be és becsukta az ajtót. Tudja hogy egyedül élek ezért nem szokott megállni az ajtóban.
-Persze. Gyere. -néztem utána.
Bementünk a szobába és leültünk az ágyara.
-Segítened kell.. -nézett komolyan.
-Baj van?
-Nem.. De segíts.. Tetszik egy fiú. Hogy bókoljak neki? -hajtotta le fejét és a lábfejét vizsgálta.
-Ömm.. Ki az?? -nyeltem nagyot.
-Az új fiú.. -szegezte rám tekintetét. Elakadt a lélegzetem. Miért pont ő!?
-Hát.. Nemtudom. Szerintem mond el neki. A fiúk nem szeretik ha a lányok eltitkolják ezt előlük. -dadogtam.
-Oké. De hogy mondjam el neki?
-Szünetben menj oda hozzá. Vagy írj rá.
-Oké. Köszi! -nyomott egy puszit arcomra.
-Alap. -mosolyogtam rá. Viszonozta a mosolyt majd fogta magát és elszaladt.
Nem.. Nem lehet.. Neki is ő tetszik?! Tudja rólam hogy a saját nememhez volnzódok. Mégis beállított ide ezzel?! Meg akarok halni.
Gondolkodtam. Nagyon fáradt voltam ezért elmentem fürdeni majd megvacsoráztam. Visszamentem a szobámba és az ágyamba borultam. Egy könnycsepp szökött ki a szememből.
Miért?! Miért kell?! Miért tetszik neki?! Ez.. Ez nem lehet. Úgyis megszerzem. Beszélni fogok vele!
Gondlokoztam és a nagy gondolkozásba elaludtam.

Sziasztok! Remélem tetszett a Porológusom. Lehet hogy rövid lett, de mindent beleadtam hogy legyen.

A Végsőkig VeledWhere stories live. Discover now