Befeküdtem az ágyamba és a plafont bámultam. A könnyeim végigfolytak arcomon. A fájdalom marta a lelkemet. Nagy levegőt vettem és lehunytam a szememet. Elképzeltem őt.. Ruha nélkül. Hogy milyen lehet. Hogy milyen lehet vele. Annyira megkívántam egy gyors menetet. De nem volt kivel. Erőt vettem magamon és próbáltam elaludni. Pár perc múlva már horkoltam.
Reggel az ébresztőmre keltem. Kikeltem az ágyból és elvégeztem mindent. Hátamra kaptam a táskámat és elindultam a suliba. Mikor beértem minden pont olyan volt mint tegnap. A lányok jöttek, és bombáztak a kérdéseikkel. A kapuhoz álltam és a zsebemben kutattam egy cigiért. Pár percig idegesen tapogattam a kabátom és nadrágom zsebeit, majd rájöttem hogy nincs egy szálam sem. Idegesen mentem be az iskolába. A cuccaimat ledobtam és megkerestem Jungkookot. A folyosó végén állt egyedül. A telefonját babrálta. Tudatni akart vele hogy mit érzek. Odamentem hozzá és a falhoz szorítottam hátát. Kezemet feje mellé támasztottam és végigmértem tekintetét.
-Ma este gyere át. Dolgunk van. -haraptam bele alsó ajkamba, és a kezébe nyomtam egy papírt amin a lakcímem volt. Rámosolyogtam majd szó nélkül visszamentem az osztályba.Az órák gyorsan elteltek én pedig siettem haza. Gyosan összepakoltam a szobámba, megírtam a házit, (2óra alatt) majd besötétedett. Hirtelen kopogást hallottam, majd ezt követően jelzett a telefonom hogy valaki üzent. Magamhoz kaptam a telefont és megnéztem ki írt.
Jungkook: itt vagyok.
Én: Nyitom! -írtam le, majd eldobtam a telefont és az ajtóhoz rohantam.
-Szia. -köszönt. Nem viszonoztam az üdvözlést. Pólójánál megragadtam és behúztam a házba. Magam után húztam a szobámba és a falnak löktem.
-Hol is jártunk? -nyúltam be pólója alá és egy pillanat alatt lekaptam róla.
-Akarod? Durva vagyok.. -kuncogott. Az ágyra lökött és fölém tornyosult. Pólómat egyre föntébb húzta és kibújtatott belőle.
-Csak nyugodtan.. Szeretem ha valaki szenvedélyes. -mosolyogtam. Kigombolta nadrágomat és lassan lehúzta rólam. Fordult a kocka ő került alulra. Ajkaimat övének eresztettem és heves csókolózásba kezdtünk. Nadrágját kezdtem el babrálni. Felemelte csípőjét így könnyebben le bírtam szedni róla az említett ruhadarabot. Hasára ültem és nyakát kezdtem el csókolgatni. Halk nyögések estek ki ajkai közül amire egyre jobban beindultam. Én is csinálhatok valami? -tolt el magától és hátamra fektetett. Kockáimra ült, és hevesen csókolta ajkamat majd néha nyelvével is besegített. Egyre lentebb haladt, majd a nyakamat kezdte el harapni. Teendőjét halk nyögésekkel díjaztam. Kezével hasamat kezdte el finomat simogatni, majd megfogta alsóm felső részét és lerántotta rólam. Férfiasságom már merev volt. Nem foglalkozott vele lábamat vállára emelte és közelebb húzott magához. 2ujját megnyalta és belém helyezte. Várt egy kicsit majd mozgatni kezdte. Végül még egy ujjával besegített kényeztetésembe.
Lehunytam szememet és élveztem a pillanatot. Örökké őt akartam érezni. Ahogy mosolyog.. Mikor meg villantja a nyuszi fogait. Olya felizgató ez a férfi. Már csak azt éreztem hogy forró testünk eltávolodik egymástól.
-Alig ismerlek.
-De mégis itt vagy. Megtehetted volna hogy nem jössz el.
-Igaz. Szeretlek Park Jimin.
-Szeretlek Jungkook. -mosolyogtam. Kezemmel tarkóját fogtam így húztam magamhoz. Ajkaimat övének tapasztottam és lágyan csókolózni kezdtünk.
-Nem bírom tovább. -engedtem el. Az ágyra löktem és fölé tornyosultam. Egyből a közepébe vágtam. Férfiasságomat bele pozícionáltam és egyből mozgatni kezdtem. Nyögésseitől vízhangzott a szoba.
-Aaahh.. Annyi.. Ah.. Ra.. Jól.. Ahhh.. Csinálod! -kiabálta.
Mivel tetszett neki gyorsítottam a tempón. Egyre és egyre gyorsabban csináltam míg el nem értem azt a pontot hogy elélveztem, majd egy kicsivel utánam ő is.
-Itt alszol? -feküdtem mellé.
-Igen. Nincs más választásom. -mosolygott. Felém fordult és lány csókot hintett ajkamra.
-Szeretlek. -mondtam és betakartam magunkat.
-Szeretlek. Jó éjt. -fodult háttal nekem.
-Jó éjt! -fordult nekem háttal. Megragadva az alkalmat közelebb bújtam hozzá és kezemet dereka köré fogtam.