"-Alo.
-Hei Cheyla,am niste veşti super.
-Spune cât încă trăiesc.
-Vai tu şi umorul tau.Mâine seară Eren dă o petrecere şi toată şcoala va fi acolo.Trebuie să mergem şi noi.
-Nu stiu.Trebuie să vad dacă îmi eliberez programul.Stai eu nu am un program încărcat ca tocilarii deci normal ca mergem si noi.
-Ok.Vin mâine seară pe la 8:30 să te iau cu maşina.
-Ok e perfect.
-Ne vedem atunci.
-Ok mai vorbim pa.
-Pa"
Deci eu sunt Cheyla sunt o adolescentă de 17 ani si îmi place sa ma distrez.Eu sunt genul de fată care în loc să învețe se distrează.
Am părul blond cu niște şuvițe mov şi albastru.Am ochii jumătate violet si jumătate roz.
Da ştiu sunt un pic cam ciudată dar prietenilor mei nu le pasă cum arăt ci cum sunt eu ca persoană. Ok sa revenim la poveste.
Prietena care ma sunat a fost Alis, ea e aproape ca mine.Are părul castaniu iar ochii ii sunt tot in două culori adică albastru cu roşu.Deci maine seară e petrecerea lui Eren.
Hmm!!!!
Mă duc la dulap şi caut o rochie pentru petrecere.Găsesc o rochie mulata pe corp de culoare albastră spre negru şi câteva dungi mov.Aleg să port niște pantofi cu toc nu prea înalt si asta e ținuta perfectă.
Ok e timpul sa fac un dus si sa ma duc sa îmi fac încă o gaura in ureche si încă o gaura in buza.Da stiu sunt o ciudată dar mie asa îmi place.
La salon am vazut ca nu e chiar asa de multa lume asa ca am vorbit cu fata care e expertă in chestii de genu.
Mi am facut o programare pentru săptămâna viitoare miercuri.Ok asta e perfect.
Aleg sa ma mai plimb prin oras inainte sa pornesc spre casa.Decid sa ma duc in parcul din centrul orasului.
In timp ce ma plimbam aud ca ma suna cineva si răspund.Era Aila o alta prietena de a mea.~apel telefonic~
-Hei Cheyla. Ce faci?-Mam dus sa îmi fac programare sa îmi fac încă o gaura in ureche si una in buza.
-Wow. As cam avea niste vesti.
-Spune.
-Sti ca săptămâna trecută când am fost in club neam întâlnit cu un tip super?
-Da ce e cu el?
-Pai am păstrat legătura cu el si acum suntem împreună.
-Wow.Bravo.
-Ok eu trebuie sa plec la întâlnirea cu el.
-Ok pa.
~sfârșitul apelului~
Dintr o data ma simt urmărită asa ca măresc pasul si aleg sa merg acasa pentru ca sentimentul ăla e foarte ciudat.
Ajunsă acasa ma duc direct sus in camera mea si ma schimb in niste pantaloni scurți si un tricou mulat.
Dintr-o dată se aude soneria si ma duc sa vad cine e.Când deschid uşa vad un băiat cu gluga pe cap.Nu stiu cine e sau ce caută aici.Ma împinge in spate si închide usa cu piciorul.Ma împins in sufragerie si ma aruncat pe pat.
Nu am reusit încă sa ii vad fața.Vad ca se aproprie de fața mea si vrea sa ma sărute.Am încercat să ripostez dar nu am putut.
Pana la urma a reusit sa ma sarute si daca tot nu pot sa ripostez mam alaturat sarutului si când si a ridicat privirea mi am dat seama ca era chiar Eren. Nu îmi vine sa cred era chiar el.
Lam împins si am fugit sus la etaj in camera si mam încuiat acolo.Am auzit niste bătăi la usa dar nu am vrut sa ii deschid si peste vreo 3-4 minute de batut in usa sa saturat si a plecat. Mi am dat seama ca a plecat pentru ca am auzit usa de jos trantinduse.
Mam apropriat incet de sufragerie fara sa fac vreun zgomot.
Deodată aud ca îmi suna telefonul.Este număr necunoscut.Răspund.----apel telefonic----
"-Buna Cheyla. Am observat ca nu ți-a placut surpriza mea.
-Cine esti?
-De parca nu ma cunosti.
-Spune o data cine esti sau te dau la poliție.
-Sunt eu,Eren.
-Ce mai vrei acum de la mine?
-Pai am vrut sa iti fac o surpriză dar se pare ca nu ti a placut.Deci o sa am alta surpriza pentru tine.
-Spune o data ce vrei sa îmi faci si sa terminam cu asta.
-Atunci nu ar mai fi distractiv."
----sfârșitul apelului----
Nu îmi vine sa cred ca mam procopsit cu un psihopat după mine.Trebuie sa scap cumva de el.Dar cum?
..............
Hei asta e prima mea carte. Sper sa va placă. Pupiiiii❤❤
CITEȘTI
O iubire de vampir
VampirosCine ştia ca există doua lumi diferite? Când iubirea bate la uşă tu nu ai de ales asa ca îi răspunzi. Nimeni nu stia ca doi oameni din două lumi diferite o sa ajungă împreună. Iubirea e fragilă la fel ca porțelanul.Daca nu şti sa ai grijă de ea o v...