O hayatımda gördüğüm en samimi insandı.Kıvırcık saçları ve burnunu kırıştırarak gülmesi beni benden alıyordu.Yani tabiki sadece hoşuma gidiyordu, onu sevdiğimden falan değildi.
Aşağı indiğimde her sabah olduğu gibi burnuma buram buram kahve kokusu geliyordu.Annem tam bir kahve delisidir.Ona sadece her sabah kahve verin yeter.
"Dün gece neredeydin?"Annem kahvesini sehpaya koyarken yan gözle bana bakıyordu.
"Bir arkadaşıma gittim."
"Peki bize neden haber vermedin?
"Çünkü çok önemli bişi değildi ve cok fazla da durmadım."Lafımı bitirdikten sonra annem bir soru daha sormasın diye tezgahın üzerinden biraz para alıp dışarı çıktım.Ailemin bu kadar üzerime gelmesinden nefret ediyordum.Bisikletimin tozunu aldıktan sonra yola koyuldum.
Okula girdiğimde bir kargaşa vardı.Herkes koridordaydı.Gözüme bir an Burcu takıldı.Yanına gidip neler olduğunu sordum.O da okul kurs kayıtlarının başladığını ve herkesin istediği kursu seçebileceğini söyledi.
Burcu'nun yanından ayrıldıktan sonra hangi kursa gideceğimi düşündüm ama aklımda hiçbir fikir yoktu.Belki de fikir için Burcu'ya sorabilirdim.
Yemekhaneye indiğimde tepsimi aldıktan sonra boş yer aramaya başladım.Cenk'in yanı boştu ancak o susmak bilmeyen bir insandı.Sonra Burcu'yu gördüm ve kimsenin yanlış anlamamasını umarak yanına gittim.Tepsimi masaya koyarken "Hangi kurs?"diye sordum.Makarnasıyla oynarken bana baktı ve yüz ifadesinden dediğimi anlayamadığını farkettim."Yani hangi kursa gideceksin?"dedim hemen.
"Bilmiyorum ama gitar düşünüyorum.Müzik benim herşeyim çünkü."
Köyü kahve gözlerine odaklanarak lafa giriyorum."Vayy güzel seçim.Baksana, bende gitara gitsem sorun olur mu?"
Dudağını büzdü ve "Yani ne sorunu olabilir ki? Bence gayet eğlenceli olur.Ama artık peşimi bıraksan iyi olur."
"Seni takip etmiyorum ki."
Kısılan gözleriyle bir kahkaha patlattı.
"Yani öyle değil yanlış anlama.Dün gece geldiğin için sinirlendim de sana biraz."
"Neden naptım sana? Sadece adresini Aslı'dan aldım.Ve evine geldim."
"Bak,ben ciddiyim.Ben evde tek kalıyorum ve bir erkeğin benim evime gelmesi hiç hoş değil.Üstelik hiç tanımadığım bir erkeğin.Eğer arkadaş olmak istiyorsan lütfen bir daha kapıma gelme."
Tepsisini alıp masadan kalktı.Sinirli hali bile oldukça samimiydi.Ama bana cidden kızdığı belliydi.Üzülmüştüm çünkü ona zarar vermek ve onu korkutmak istemiyordum.Kahretsin ki evine gittim.Yapmamalıydım.Ama işte yaptım.Kahretsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Benimsin
Teen Fiction10 yaşındayken kaza geçirip ailesini kaybeden bir kızın yalnızlığını anlayabilirmisiniz?Ama ne var ki hayatta her an karşımıza her şey çıkabilir.İşe bu hikaye de umudu kaybetmemeyi,sevmeyi anlatıyor.Burcu ve Umut'un hem gözyaşı hem de kahkalarla ola...