נקודת מבט של טאהיונג
אז כן אני טאהיונג אבל אתם יכולים ליקרא לי וי או טאה וזה ששוכב ליידי זה ג'ונגקוק אבל אתם יכולים ליקרא לו קוקי כי הוא חמוד כמו עוגיה! אני לא מבין דבר אחד למה אני לא יכול ללכת? כואב לי התחת לא נעים לי...אני שונא את ההרגשה הזאת...זה לא כלכך טוב מה קרה אתמול? "בוקר טוב" קוקי ממלמל "איזה טוב כואב לי התחת מה קרה אתמול?" ספק שאלתי ספק אמרתי "אתה באמת לא זוכר" קוקי גיחך "לא..." אמרתי אז הוא הסביר לי "ואו" אמרתי זה סוףסוף קרה קוקי זיין אותי... חלום חיי התגשם...
באתי לקום אבל יד משכה אותי "אתה חא הולך לשום מקום" קוקי אמר והרים אותי (הערת הכותבת הם היו לבושים מאתמול כי אז טאה היה מבין ישר מה קרה..) "יאאאא קוקי יש לי רגליים!!!תעזוב אותי!!" אמרתי בקול ילדותי והוא ציחקק "אין מצב..." הוא אמר ולקח אותי למטה איזה עקשן הוא אוף! אני שונא כשהוא ככה זה מעצבן אותי!! "אני אוהב אותך" אמרתי "היתחנפות לא תעזור פה היונג!" הוא אמר "אוף!!אבל אני באמת אוהב אותך!" אמרתי הוא ציחקק ואמר "גם אני אוהב אותך" "יאיייייייייייייייייייייייייייייייי" צעקתי בהתלהבות הוא פשוט ציחקק והוריד אותי במיטבח "נהנתם אתמול?" נאמג'ון שאל אבל כולם קוראים לו ראפ מונסתר "כן,למה?" קוקי אמר "לא סתם פשוט שמעו את הגניחות שלכם עד לשטן...." הוא אמר והתחיל ליצחוק ג'ין בא מאחוריו ודפק לו סטירה בתחת "אתה מביך לי את הילדים!" הוא אמר "מזל שאין היום בית ספר למה אני לא יכול ללכת.." ג'ימין אמר כשהוא בא למיטבח (עדיין צריכה דעות למי לעשות שיפ יונמין או ג'יהופ) לבד מעניין למה לבד ואיי כואב לי התחת..."בואו לאכול" ג'ין אמר כולם רצו למטה והתחילו לאכול אחרי זה הלכנו ליראות טלוויזיה ג'ין רצה בנות הים פיצ'י פיצ'י פיץ' ראפי ויתר לו אבל אנחנו לא...בסוף בחרנו מה שג'ין רצה כי הוא איים אלינו שהוא לא יכין לנו אוכל...כמה עצוב עד מה הגענו....אירי זה ראינו מה שראפי רצה סידרת שוטרים כזה כולנו נירדמנו למרות שזה סידרה של רצח....ואז אחרי סדרות מיגעות סוףסוף הגיע תורי!!! כמובן שבחרתי הטינה אני אוהב סרטי אימה יאיייי הילד מת....רצח רצח דם דמעות כיף לי ליראות סבל של אחרים אולי רק אני כזה נאאא זה רק סרט זה לא בחיים האמיתים שמתי לב שקוקי ישן כל הסרט איזה חמוד הוא!!!!!!!אני יכול לאכול אותו!!!!אוליי אני באמת אוכל אותו אני אוהב את הילד הזה....
פרק ראשון כצת קצר בבקשה תגובות אני אוהבת כל מי שקורא את הסיפורים שלי זה כיף ליקרא תגובות גם טובות וגם רעות כדי לדעת מה לשפר 😊😊😊
YOU ARE READING
l love you (vkook)
Fanfictionאני לא זוכר איך הגענו לפה אני לא זוכר איך הייתי בין הזרועות החסונות שלו אני רק זוכר דבר אחד אני אוהב אותו אני אוהב אותו כלכך אני לא מבין מה הוא מוצא בי אני יותר גדול מימנו אבל הוא יותר חזק מימני וגם יותר גבוה אני מרגיש מוגן לידו אני מרגיש כלכך טוב ל...