Çoktan...(1. Bölüm)

51 9 1
                                    

Ulan sen istediğin kadar güzel ol, istediğin kadar seven ya da ne bileyim istediğin kadar peşinden koşan kız olsun. Ki olucaktır. Bu da senin egonu tatmin eder. Kendini vazgeçilmez zannedersin. Senin peşinden koşan insanlardan bir tanesi de bendim ne yazık ki... Kusura bakma ama uzaktan gerçekten de insana benziyordun meğer içini bok götürüyormuş. Benim elbette hatalarım oldu mesela en büyüğü seni kendimden dahi sakınmam... Korumam... Kollamam... Özlemem...

Biliyor musun? Biz tamamdık zannettim. Senin kalbin yoktu. Olsun dedim. Olsun... Benim kalbim ikimize de yeter dedim. Kalbimi veririm 2 kişilik kullanırız dedim olucak dedim çok sevdim. Lakin biz o kalbi 2 kişilik kullandıkça yemediğin halt kalmadı. Kalpsizdin. kendi kalbimden, sevgimden, gerektiğinde ruhumdan verdim, ama sen... Eski sevgilini unutamadın. Beni onu unutmak için kullandın. Bense bile bile kullandırttım. Belki de en büyük hatam buydu. Bile bile ölüme gittim. İnsan bile bile ölüme gider mi demeyin. Ben gittim. Kendi azrailimle her gece başbaşa kaldım. Ağladım,kendime zarar verdim. Beni en çok üzense kalbime zarar verdim.

Seni çok sevdim lakin sevdiğim kadar sevilmedim. Ben sevdikçe güçlendin... Güçlendin... Güçlendin ... Yedi başlı kocaman bir yılana dönüştün. Bense bile bile vermeye devam ettim. Halim kalmadı, ama tükeneceğim son ana kadar vermeye devam ettim,seni sevgimden mahrum komadım. En sonunda ne mi oldu? TÜKENDİM...hemde hiç olmadığı kadar çok tükendim. Sana vericek ufacık bi kalbim vardı zaten sen onu sömürdün. Ben böyle olmasını istemedim. Zaten en çok sevdiğim gözlerindi... O kocaman gözlerine hayrandım. Herşeyimi kalbimi aldıktan sonra beni postaladın. Oysaki ben sana çok alışmıştım. Çok acı ki beni kullanmana bile alışmışım. Beni bırakınca feleğim şaştı, ne yapacağımı bilemedim. Artık sana vereceğim tek seyi kalbimi kaybetmiştim. Sen aldın onu benden. Sen parçaladın, kırdın, dağıttın. Parçalarını dahi bulmama izin vermedin. Seni tek kelimeyle özetlemem gerekirse uyuşturucu gibiydin. Beni kullanmak için benimle ilgilenince çok mutlu olurdum ama uyanınca da neleri kaybettiğimin farkına varıp üzülürdüm. Kalbimi kaybetmeye başlamıştım. Seni kalbimden bile daha çok sevdim. Belki sana verdiğim sevginin binde birini verseydin bunlar olmazdı. Sadece sana verdiğim sevginin binde biri... Onu bile vermedin ne istediğimi biliyordun. Bilmezlikten geldin. Oysa kalbim bas bas bağırıyordu, duymazlıktan geldin. Artık istediğin kadar özenli giyin insanların dikkatlerini kendine çekmeye çalış. Benim o ufak kalbim sana karşı çırpmadıkça beş para etmezsin. Ben seni ne zaman sevsem beni o olmaz olası egonla karşılık verdin,en ağrıda buydu... Değmedin. Hiçbişeye değmedin...

Elimde olsa onunla bidaha olmazdım diye bi pişmanlıkta asla bulunmadım. O benim sevgimle güçlendi evet. Ama bende onun gibi bi insanı tanıyarak güçlendim. Belki onun kadar acımasız olmadı ama yinede başardım...

Bundan sonra ki hayatına girecek olursak,
Her kızda benim kokumu arayacaksın, saçlarım gelecek, gözlerim gelecek aklına. Kalbim gelecek...
Ama ben senden o anda çoktan vazgeçmiş olacağım.
Hemde çoktan...

Unutulmaz... Alışılır... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin