Rozdział 1

11 1 1
                                    

Hej jak już wiecie jestem Lili a tak dokładniej to Lili Wilk, tak mam polskie nazwisko dlatego że w dzieciństwie wyprowadziłam się z mamą do Port Talbot, W sumie jest mi tu lepiej niż w Polsce. Byłam prześladowany w szkole tylko dlatego że moi rodzice się rozwiedli, wielki debilizmy prawda? No dobra resztę się dowiecie podczas czytania mojej historii.

*8:00*

Obudził mnie krzyk mojej mamy z dołu, nie wiedząc co się dzieje przeszłam na dół i zobaczyłam wkurzoną mamę.

- Hej mamo, co się stało? - zapytałam zaspanym głosem.

- Dlaczego jeszcze jesteś w piżamie? Przecież miałaś wstać godzinę temu a twój ojciec tu już jedzie!!!

- O jejku kompletnie zapomniałam że te wakacje spędzam z tatą, już idę się ubrać.

Poszłam szybko do pokoju i wzięłam ubrania i ubrałam się.

Zrobiłam lekki makijaż i spakowałam najpotrzebniejsze ubrania

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zrobiłam lekki makijaż i spakowałam najpotrzebniejsze ubrania. Gdy byłam już gotowa mojego taty jeszcze nie było więc pisałam jeszcze z moją bff.

Do Julki:*
Hej kochana <3

Od Julki:*
No hejcia<33 co dziś porabiasz?

Do Julki:* Jadę do taty.....słyszałam że ma nową pracę Ugh

Od Julki:*
Tak? A jaką? ^^

Do Julki:*
Jest ochroniarzem jakiegoś zespołu

Od Julki:*
ALE SUPER!!! MOŻE TO JACYŚ FAJNI CHŁOPCY😏😏

Do Julki:*
HAHAHA BARDZO ŚMIESZNE!!!, dobra mój tatko już przyjechał więc pa:***

Od Julki:*
Pa<333

Zeszłam na dół ze swoją dużą różową walizką i przywitałam się z tatą.

- Hej tato, gdzie teraz jedziemy?

- Hej Lili jedziemy do hotelu bo tam są - przerwałam tacię.

- Tak wiem wiem jedziemy po jakiś sławny zespół, dobra to chodźmy bo się spóźnimy

Pożegnałam się z mamą i pobiegłam do samochodu, zaraz za mną wsiadł tata i pojechaliśmy do hotelu.

====================================
Koniec pierwszego działu mam nadzieję że się spodobał.

2 gwiazdki no dobra 1 gwiazdka next *.*

Wybacz kochany, ale wole jego | C.L L.DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz