❤Victoria Justice❤

164 18 0
                                    

Victoria Justice'in EntertainmentWise'e verdiği röportaj: 

Okumaya devam Programı ile yaptığınız çalışmaları bize anlatın - bunların hepsi nasıl gerçekleşti?

Okumak benim için çok önemlidir, sadece kariyerimde ne yapmak için gerekli olduğu kadar değil, her zaman bir hobim olmuştur. Öyleyse, bu doğal bir uyumdu ve ihtiyaç duyan çocukların eline kitaplar koyan Okurlarla Soar gibi birinden daha iyi bir nedeni desteklemeyi hayal edemiyordum. Artı, web sitemizi ziyaret etmek gibi taraftarlarımın da yer alması için pek çok yol var.

Her zaman bir şeyler teklif edilmeli, Soar'ı Okuma Programıyla seçen neydi?

Program hakkında o kadar eşsiz olan şey, sadece kitapları kendilerine ihtiyaç duyan çocukların eline bırakmak değil, aynı zamanda herkesin hayal gücünü okumaya teşvik etmesidir.

Kariyerinize başlamadan önce 10 yaşından itibaren sayısız Nickelodeon şovuna katıldınız, daha sonra gerçekten Zaferle rastladınız - sen ve Nickelodeon ekibinin geri kalanı hala her zamanki kadar yakın mısınız?

Her zaman özel bir bağ bulacağız, ancak herkes kendi işini yapıyor. Ancak bağlantıyı koparmayız, Geçenlerde Matt Bennett ile bir hafta önce ve son birkaç aydır diğerleri ile konuştum. Avan [Jogia] ve ben gösteri öncesinde arkadaşız ve halen "The Outskirts" adlı bir uzun metrajlı film üzerinde çalışıyoruz.

Böyle genç yaşta showbiz dünyasına girmek için herhangi bir pişmanlığınız var mı?

Hayır, bu hep sevdiğim bir şey. Ayrıca, o kadar çok genç başlayarak çok öğrendim. Tek bir kamera şovu, çok kamera şovu, filmler üzerinde çalıştım ve komediden tiyatroya kadar birçok farklı stil oyununu öğrendim. Ben de çok genç yaşta müzik dalmıştı ve iş dünyasındaki en iyi insanlardan bazılarıyla yazmaya kadar bu dünya hakkında çok şey öğrendim. Kendimi çok şanslı buluyorum.

Yeni bir film çıkıyor, yeni filme başlamışsınız - zaten Mean Girls severler ile karşılaştırılıyor, sürekli yeni film çekerken baskı hissediyor musunuz yoksa sadece her anın tadını çıkarıyor musunuz?

Geçtiğimiz 9 ay içinde gurur duyduğum iki filmde çalıştım. İlki "Naomi ve Ely'nin Hayır Öpücük Listesi" (Nickler ve Nora'nın Sonsuz Çalma Listesi'yle aynı yazarlardan) ve şu an üzerinde çalışmakta olduğum "Etekler". Her anın tadını çıkarmaya çalışıyorum, bir filmin nasıl çıktığını ya da kaç kişinin göreceğini asla bilemezsiniz. Günün sonunda, sadece tüm pozitiflere odaklanmaya ve eğlenmeye çalışıyorum.

10 yıl içinde kendinizi nereden buluyorsunuz?

Bu çok iyi bir soru ... ... halen sevdiğim projeler üzerinde çalışılmasını umuyor.

Her zaman harika görünüyorsun - sırrın ne? Her zaman iyi görünmeye ve kendinizi spor salonuna götürmeye zorlandığını hissediyor musunuz?

İltifat için teşekkür ederim, ama inanın her zaman mükemmel bir resim görünmem. Gerçekten çok iyi yemek yemeyi, egzersiz yapmayı (Zumba'yı seviyorum), yeterince uyuduğumu ve cildime bakmaya çalışıyorum.

Sever , , ve Selena Gomez'in kariyerleri çocuklar TV'de onların zamanından beri patladı, ama onunla, medya inceleme çok geliyor geldi - Twitter ve Facebook gibilerin üzerinde sürekli dikkat ile başa nasıl ?

Benim kuşağım sosyal medyayla büyüdü, bu yüzden hepimiz alışkın olduğumuz bir şey. Her neyse gibi, artı ve eksileri vardır. Hayran kitlesinizle iletişim kurmanın harika bir yoludur çünkü onsuz olsaydınız, bulunduğunuz yerde olmazdınız. Olumsuz yönü, insanların gizli oldukları ve insanlara zalim olmanın iyi olduğunu ve bilmediği insanlardan nefret ettiklerinin farkındalar.

Bir hayranın sizin için şimdiye kadar yaptığı en çılgın şey nedir?

Fanlar çok tatlı. Karşılaştıklarında bana hediye getiriyorlar ve selamlıyorlar, turlarken birden fazla şovda gördüğüm bazı hayranlar var (dört ve beş şovdan bahsediyorum) ve bana bir gerçek elmas yüzük hediye eden bir fan vardı ve içtenlikle önerildi . İlk başta şaka yaptıklarını düşündüm, ancak çok ciddi davranıyorlardı. Kesinlikle beni attı ... Ne söyleyeceğimi bilmiyordum, ancak birbirimizi tanımadığım için çok gururlandım.

Victoria Justice Hakkında Her ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin