1. Russian Dungeon

0 0 0
                                    

"Do you know why are you here Ms. Suresh?."

I can't really see the face of the woman who just spoke to me. My eyelids could barely open due to the severe beating they got me through this whole fucking week. My body felt numb from the soreness. I think I got a broken bone or two. I don't know really.

Yesterday was no difference. I was sitting inside the designated interrogation room (or torture room) waiting for someone to beat the hell out of me again. But  none of that happened instead a more interesting stuff happen. Someone barge in and got me out of that Russion Dungeon I've been with for 3 fucking long year.

Now I am here.

It feels like it'd take a lot of energy and force just to lift a freakin finger. My wrists are on my back tangled tightly to the metalic chair I am seating.

'If only I can die this instant not this fuckingly painful way around' remorsefully thought to myself.

I felt a slap on my face. Not really feeling the pain anymore.

"Iho de puta. Ingrata! You shall put your eyes on me when I am talking dimwit!"

'Stupida. Paano? Bulag ba to o tanga tanga lang talaga'

Someone tilt my head exposing my neck then I felt the pricking of a needle. To be able to bring back my energy immediately. I guess cos Im feeling it.

Minutes later.

"Look at me!"

Nakakabanas na yung kaingayan nitong matandang babaeng to. Unti unti kong sinubukang ibukas ang mata ko. Almost blindingly painful.

Nag uudjust sa liwanag ng paligid.

"Now we could talk more like properly and formally Ms. Suresh." Smirking bitch I must say on my first sight.

"You will work for me." Diretsang sambit nito. May isang lalaki ang pumunta sa harap ko nang hindi man lamang ako tinapunan ng tingin. Binuklat nito ang isang folder.

Pinakita ito sa akin. Nakasaad dito ang mga kailangan kong gawin kapalit ng pagpapalaya nila sakin mula sa Russian Dungeon.

"Why should I?" Nagtaas ako ng tingin sa babae.

"I got you out from the Dungeon. You owe me." Halata ang kumpyansa niya sa sarili. Sa pananamit, kilos at salita. Matatas ang Spanish accent nito kahit ingles ang lenguahe. Makapangyarihan ang isang to. Ngunit bakas na walang magandang gagawin sa buhay. Pamilyar.

Tiningnan ko siya ng pang uuyam. Mabilis kong hinugot sa sleeves ng jacket ko ang kutsilyong nakatago doon.

I managed to free myself. And started to take down all 5 men in this room. Mabilis kong dinakma ang isang baril na galing sa isang tauhan. At itinutok sa babae.

*clap*clap*clap*
"Napakahusay! Gaya nga ng inaasahan sa isang mamatay taong tulad mo- ackk." (Sa salitang Espanyol)

Pinaputukan ko ang binti neto.

"Tss. Kung ganoo'y bakit binigyan mo ko ng konti pang tyansang mabuhay at pagkakataong paslangin ka?" Malaking tulong ang pag aaral ko ng ibat ibang lenguahe lalo na sa mga pagkakataong ganito.

Pilit nitong tinatago ang takot at nanatiling magmukang matapang ang matanda.

"Umaasa akong magkakaroon ka ng konting utang na loob sa akin sa pagtakas ko sa iyo mula sa mga Russian."

Oo. Malaking bagay nga iyon.

I've been in that hell-like Dungeon found in Russia for 3 years. Most dangerous human- being were held there for good until their last breath. They search around the world most likely having a cleansing.

Vendetta Story: The One Who Was Left BehindWhere stories live. Discover now