Първа глава

6 0 0
                                    

Биип!
Биип!
Биип!
-Ох, някой ден ще изхвърля този часовник.Кой дявол ме е накарал да си взема часовник с аларма-извика троснато Рея
Тя потегли към банята изми си лицето и зъбите и се зае с дрехите си.За щастие в училището  не е задължително да си с униформа затова тя облече това:
                   👇

За щастие в училището  не е задължително да си с униформа затова тя облече това:                   👇

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Рея погледна часовника.
-Оф,дявол да го вземе трябва да побързам.-ядосваше се в мислите си.На път към новото даскало тя получи съобщение от най-добрата си приятелка Луси.
"Хей Рея като свършиш училище ела у нас.Ще има парти! Целувки.Бб"
Докато четеше това се блъсна в чернокосо момче.(Е сега, нали не беше стълб ХD).
-Гледай къде вървиш-каза с хладен глас той
Рея просто се нацупи и продължи без да се извини.
      "В мислите на Реа"
     Тоя за какъв се мисли.Ама че глупак.
    "От гледна точка на неутрален разказвач"
Момичето попита портиера:
-Изеинете да знаете каде е стаята за 12 "б"клас.
-Разбира се. Само направо по коридора и в дясно втората врата с номер " 405"
Тя веднага забърза темпото и тичайки намери стаята. Тя почука и влезе.
-Ти трябва да си Рея нали?
-Д-да-заекваше защото забеляза че всички я зяпат.
-Представи се на класа.
-Казвам се Рея на 18г. от Ню Йорк.
-Добре седни на третия чин на 2-та редица.-нареди учителят
Тя и така направи.
Часът свърши.Звънецът би.Повечето хора от класа я заобиколиха.
-Здравей аз съм Кейт. Приятно ми е да се запознаем!
-И на мен.-Направи се на дружелюбна като си лепна една нелепа усмивка.Така тя се запозна с Джак,Луи,Ракел,Сара и Себастиян.Всички се разпръснаха на някаде а Рея остана на мястото си.Тя видя че момчето в което се блъсна се появи от никъде.
    "В мислите на Рея"
Какво за Бога прави той тук?!О, не, дано не се окаже че е от моят клас.
    "От гледна точка на неутрален разказвач"

Всички момичета го заобиколиха.Подскачайки и викайки от радост.
Казваше се Тайлър.Беше известен в цялото училище.Момчетата му завиждаха защото момичетата  не спираха да го следват.Репутацията му се дължи на родителите му.Все пак те притежават даскалото.Тайлър се държеше студено не обръщаше внимание на "кифлите" които си падат по него( обаче не е гей).Беше мрачен.Мрази да общува.Забърква се в проблеми и побоища.Но въпреки това беше готин и сладък с мускулесто тяло. (Е как да не го харесват?)
Тя го игнорираше,защото мислеше че е поредното разглезено богаташче.Денят мина бързо за щастие на Рея. Тийнейджърката се сети че трябва да отиде на партито при Луси.Тя се прибра да се приготви.Облече се така:

Рея потегли към къщата на Луси

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Рея потегли към къщата на Луси.
"От гледна точка на Луси"
На врата се звани.А даа сигурно е Рея. Отворих ѝ.Тя влезе,но не помръдна когато видя Тайлър.Знам ли сигурно го познава щом реагира така...
"От гл. точка на Рея"
Е не.Това е невъзможно.Защо Луси не ми каза че го познава и най- важното защо не каза че и той ще идва.Незнам защо но нещо в него ме караше да го ненавиждам но какво е то?!Мислите ми бяха прекъснати от Луси.
-Какво ти има защо не влизаш хайде ела.Сякаш не си виждала парти.Ооооо или си влюбена в...-каза тя но аз я спрях да продължи.
  "От гл. точка на Неутрален разказвач"
- В кого?!Този там ли ?!Не!От къде на къде?!-каза Рея с насмешка.
-Чакай малко аз не съм казала име а ти отричаш и поглеждаш към Тайлър.О я стига ясно личи че си падаш по него.
-Стига глупости.В тоя разглезен богаташ ли не мерси.
-Мхмхмх да бе да - смееше се Луси до припадък.
- Хайде Реа идвай ще е забавно.-Двете тръгват.Но Рея с неуверени крачки пристипва. Луси отиде да посрещне и другите който ще идват на партито.Рея остана сама.
-О я виж ти кой е тук?!-рече с насмешка Тайлър на Рея.
-Що проблем ли имаш -подразни се тя.
-Ехеее по спокойно де
-Майната ти-тросна се Рея.
Без всички да видят той я дръпна за ръката и я заведе в кухнята ядосано.Притисна я до стената.Рея се стресна.Сърцето ѝ биеше уплашено.
-Внимавай как ми говориш!
Тя събра кураж и ядосано,но с усмивка каза:
-Това ли намери да изръси "богаташчето"
Неусетно лицата им бяха буквално на милиметри.
П.П
Ако ви е харесало коментирайте плс
Да продължа ли историята ?🙌

Обратно привличане, или просто омраза?!(fanfiction)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن