Capitolul 4

21 3 0
                                    

Ne.am trezit la 08:30.
Am mers, ne.am facut amândouă rutina de dimineață si ne.am imnracat cu ceva lejer! Eu mi.am luat un maieu alb simplu si o pereche de pantaloni scurți de un material subtire, iar Ella si.a luat un tricou mai larg si o pereche de egări.

Ne.am dus in bucătărie si am vazut pe masă un bilețel de la mama si tata. Scria că ei au plecat de dimineață la ora 06;00 in Italia la o nuntă si se intorc peste 2 săptămâni ca au si puțină treabă acolo. Își cer scuze ca au uitat sa ne spună si ne.a lasat 500 sute de lei pentru astea 2 săptămâni.

Am rămas amândouă surprinse de acest bilețel si nu am mai scos amândouă niciun cuvânt in jur de 5 min.

După ce ne.am mai liniștit, am facut 2 aperitive, unu pentru mine si unu pentru Ella si 2 pahare de suc cu portocale natural.

Pe la ora 10:35 ma sunat David. Eram foarte bucuroasa cand am văzut si i.am răspuns:

*CONVORBIRE*
El: Bună Oana!
Eu: Bună David!
El: Ești pregătită pentru intalnirea de diseară?
Eu: Desigur!
El: Bine, pe la 19:30 vin sa te iau, e ok?
Eu: Da e bine!
El: Paa❤
Eu: Paa❤
* CONVORBIRE TERMINATĂ*

Cine era la telefon, mă întreabă Ella.
Era D...David, zic eu bâlbâită :))
Super, si ce ti.a zis , zise Ella.
Că diseară pe la 19:30 vine sa ma ia.
Foarte fain, zise Ella.
Fata, ai vrea sa vii cu mine ca sa.mi cumpăr niste hai frumoase pentru diseară? Zic eu.
Desigur, si eu as vrea sa.mi iau ceva, spune ea.
Super, mergem pe la 14:00 , bine?
Da!

Am fost si mi.am cumpărat o rochiță foarte drăguță. E de un roz deschis cu un fel de bandă cu pietricele micute și sclipitoare pe la talie si jos e bombată, iar Ella si.a luat tot una asemănătoare dar pe un roșu aprins.

Se facuse ceasul 17:00 si ne era cam foame asa că, ne.am facut niște cartofi prăjiți cu ochiuri. Pe la 17:30 terminasem de mâncat amândouă si ne.am apucat de facut puțină curățenie.

Ceasul era in jur de 18:40 cand terminasem curățenia. Așa că m.am dus la Ella pentru a imi face părul si sa ma machieze. Mi.am luat rochița si pantofii de aceiași culoare. Eram gata de plecare până cand ma sunat tata.

*CONVORBIRE CU TATA*
Eu: Da tată, ce e?
El: Mama ta!
Eu: Ce e cu ea?
El: A fost călcată de o mașină si acum e la un spital din Italia.
Eu: Cuum, vaai!! Ce au zis doctorii, isi mai poate revenii?
El: Doctorii nu au ieșit încă de acolo, te sun eu cât de curând cand aflu ceva, bine?
Eu: Da, sper sa se facă bine!
El: Si eu!
Eu: Bine, pa tată!
El: Pa, Oana!
*CONVORBIRE TERMINATĂ*

Oana ce s.a întâmplat, de ce te.a sunat tata? Spune Ella.
Mama, a fost călcată de o mașină si acum e la un spital din Italia, zic eu.
Ceee? Si a pufnit in plâns. O sa fie bine? Zise ea.
Sper sa da, tata a spus ca o sa ma sune încurând cand află ceva de la doctori, zic eu.
Bine. Mai mergi la întâlnirea cu David?
Nu, nu pot is tare îngrijorată! Il sun si ii spun sa vină la noi, zic eu.
Bine. Atunci nici eu nu o sa mai ies cu Andrei. Ii pot spune si lui sa vina la noi? Spune ea.
Da, spune.i! Zic eu
Ok, acum il sun! Spune ea.
Si eu pe David, zic eu.

★★★★★★★★★★★

V.ati speriat? Nu cred! Sa.mi lăsați in continuare dacă vreți ca fetele sa mai iasă în altă zii  cu băieți!

Scuze de greseli!

Pupeac❤

Doua vieti incurcateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum