Capitolul 6

15 2 1
                                    

Ma sunat Diana. Mi.a spus ca părinții ei pleacă de dimineață in Franța pentru ca au gasit ceva mai bun de lucru si ma rugat daca poate sta la noi, i.am zis ca poate venii cu mare drag.

M.am culcat inapoi si m.am trezit pe la ora 10, Ella încă dormea si m.am gândit să n.o trezesc.

M.am dus si mi.am facut rutina si ceva de mancare. Pe la 11:30 am terminat. M.a sunat Diana si a zis ca in 10 min ajunge. Eu i.am aranjat o camera. Cand o ajuns am vazut.o cu 2 valize mari. Eu eram ceva gen, dar ti.ai adus toată casa cu tine :)))

Dupa ce s.a facut comoda ne.am gandit sa mergem prin oraș. Ella încă dormea. Pe la 1 jumate s.a trezit si ma sunat diresc.
Eu: Da, Ella.
Ea: Unde ești?
Eu: In oras cu Diana!
Ea: Aaa deci ale ei sunt valizele alea uriașe din cameră!
Eu: Da!
Ea: Bine hai ca va las, pa!
Eu: Bine, paaa!
Ea: Staaaaaai, la cat vii?
Eu: Nush, undeva pe la ora 5!
Ea: A ok, pa!
Eu: Pa!

Dupa ce am vorbit cu Ella, eu cu Diana ne.am dus in mall. Niciodata nu mai merg cu ea, ma pus sa intru in toate magazinele posibile de acolo :)) Avea 4 pungi pline doar cu haine si cand am plecat ma intrebat de ce nu mi.am luat si eu nimic. Eram ceva gen, pe bune Diana, pe bune :)) N.am avut timp sa ma uit la o haina ca tu voiai săa plecam din acel magazin sa mergi in altul :)) Aa, upss! Venim in altă zi ca sa.ti iei doar tu.

Cand am iesit din Mall m.am intalnit cu David. Deci nu mă puteam abține, am fugit la el si ma luat in brate ( iubesc sa fac asta), deci in momentul acela ma simteam așa protejată, am stat asa in jur de 5 minute, si Diana ma astepta :)) si de.o data il vede pe Fabi ce face ea cand il vede? :))

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Stiiu, neinteresant pana acum dar sa vedeti ce.o sa fie in celalalt capitol!
Va mulțumesc ca vă uitați la cartea mea , sper ca va place!
Da.ti comemtarii , ce credeți ca a facut Diana cand la vazut?
Mersi si de voturi aștept mai multe

Pupeac❤

Doua vieti incurcateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum