Yüzüm kızarmadan kafamı çevirdim ve duaya devam ettim '' Tanrı üzerimize sağlık yağdırsın...''Yaklaşık 1 veya 2 saat sonra gözlerimi araladığımda salonda kimse kalmamıştı hemen kalktım ve toparlandım montumun üzerindeki pembe yapışkanlı kağıda baktığımda ''Merhaba ben Harry Styles '' yazıyordu.Sanırım bu gün gördüğüm marul kafa .
1 saat sonra :
1 saatin ardından ancak varabilmiştim eve hemen yemeğimi yiyip kendimi sıcak bir duşa attım yaklaşık yarım saat sonra duştan çıkıp dolabımı önüne geçtim her zaman ki kız düşüneleri ''Ne giysem acaba ''kot şortumla beyaz bol askılı bir tişort giydim ayağımada convers görünümlü yumuşak ev ayakkablarımı giydim sağçlarımıda kurutup tepeden bağladım ve hemen bilgisayarımın başına geçtin arama motoruna ''Harry Styles '' yazdım çıkan ilk link'e tıkladm.Fotoğraf bölümünde marul kafanın boy boy resimleri vardı evet bu oydu.Hemen hakkındaki bilgilere baktım ''Harry styles new york'tan Hawai'ye tatil için geldiği zamn babasını bulan genç artık ünlü oyuncu David Styles 'in oğlu ...''Ne yani şimdi bu çocuk ünlü birinin çocuğu mu?Olabilir ama bunun peşini bırakmamam lazım çünkü ben bu konuyu merak ettim ve takip edicem.
ARKADAŞLAR DEVAM ETTİRMEK İSTERDİM AMA PTS (PERFORMANS TAKİP SINAVI) OLDUĞU İÇİN BİR SÜRE KISA GİDEBİLİR HİAYE ZATEN OKUMALAR AZ OLURSA SİLİCEM LÜTFEN OY VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ AYRICA EĞER HİKAYENM ÇOK SEVİLİRSE YORUM YAPANLARI VE TAKİP EDENLERİ TAKİP EDİCEM .
YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN MUCCKKK :)