2.bölüm

149 6 6
                                    

Yıl 2017    
                             okula gidip ilk ders verdigim gün
              Gamze daglayan

Medya (!) gamze okul biteli 2 sene olmuştu hep evdeydim sınava girdigimden beri sonucları bekliyordum bir gün evde oturmuş kitap okurken telefonum caldı tanımadıgım numara actım efendim iyi günler Gamze dagtanı aramıştık dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya (!) gamze okul biteli 2 sene olmuştu hep evdeydim sınava girdigimden beri sonucları bekliyordum bir gün evde oturmuş kitap okurken telefonum caldı tanımadıgım numara actım efendim iyi günler Gamze dagtanı aramıştık dedi .
Buyrun benim dedim .
Dediki sınavı kazanmısınız
1.likle tebrikr dedi .
Teşekür edip han gi okul diye sordun dediki .
Fırat ünüverste koleji dedi .teşekür edip televonu kapatım
aneme dönüp kazandım birin ci olmuşum anne dedim teprik eti hemen odama cıkıp yatagımın üstüne oturdum düşünürken şöyle dedim . Fırat okulu beni bekle edebiyatcı gamze daglayan geliyoru .
Akşam yemegi gelince aşagı indim .
Annem gil sofrada oturmuşlardı yanlarına gidip oturdum .
Babama hemen konuyu actım dedimki baba sınaf sonucuları çıktı kazanmışım dedim .
Babam da hangi okul dedi .
Fırat ünüvestesi dedim . Teprikler kızım hangi şehir dedi .
Malatya dedim .
İyi ozaman bize yakın dedi .
Öyle baba sonra yemege devam ettik .
Sofradan kalkıp korku filimi izledim .
Sahat baktıgımda 11:50 geçiyordu kalkıp odama gidip uyudum .
..................................................................

Sabah telefonum calma sesiyle oyandım .
Efendim ezgi bu gün buluşalım olur deyip kapatım telefonu kalkıp elimi yüzümü yıkayıp giyindim aşagı inip anne ben çıkyorum tamam kıım dedi .
Bay deyip arabama binip kafeye gitim .
Vardıgımda beni bekliyordu .
Selam verip konuştuk olanları anlatım sevindi .
Sahate baktıgımda 17;19 geçiyordu .
Eve gitigimde annem gil oturuyordu gidip oturken telefonuma mesaj geldi gamze hanım 3 gün sonra malatya gelmelisiniz dedi .
Tamam deyip kapatım telefonu annem gile gile söyleyip uyudum .

Sabah kalkıp elimi yüzümü yıkayıp aşagı indim .
Anne ben bu gün eşyalarımı toplayacam deyip odama çıktım bavulumu hazırlayıp aşagı götürdüm .
Salona gecip annemin yanına oturdum .
Babam gelince onada her şeyi anlatıp 17;19 da gidecektim annem gile sahati deyip kalktım
. Hava alanına geldigimde annem gile vedalaşıp uçaga bindim camdan elsaladım .
Havalanıca kemerimi bagladım .
Sonunda gelmiştik indigimde taksi çarıp arabayı beklerken interneten okulun adresine bakıp araba gelince binip adresi söyleyip okula dogru gitik .
Okula varıdıgında arabadan indim .
Her kez bana bakıyordu görmezden gelip mudurun odasına doru gitim .
Kapıy çalıp girdim 33 yaşlarında tatlı bir kadın .
Gamze hanım degilmi evet gamze daglayan buyrun dedi .Oturup ders porgamını örenip 2 gün sonra başlaya bilirim dedim .
Tamam dedi .
İyi günler deyip odadan çıktım evlere bakmaya başladım 1 kaçı fena degildi .
Akşam olmaya yakın olunca bir basuman bulup geceyi orda gecirdim .
....................................................................

Sabah oyanıp elimi yüzümü yıkayıp östümü degiştirip ev bakmaya devam ettim .
Sonunda okula yakın bir ev bulabildim .
İki kalı bahceli tatlı bir ev bulmuştum hemen bu evde oturmalıydım dedim kendime ev sahibini bulup bu evi almalıydım .
Telefonu acıp kaca satıkların örenmek için hemen aradım 5 bin gerekiyormuş hemen babamı aradım dedimki baba ev buldum ama 5 bin lazım dedim .
Tamam hesabına yolayacam dedi.
Teşekür edip kapatım adama dönüp para hesabıma yatınca verecem biz işleleri haledelim dedim .
Tamam dedi .
Tapuya gitik . İşlemleri haletik
Telefonuma mesaj geldiginde baktım para hesaba yatmıştı .
Hemen çekip adama verdim eşyalarla beraber aldım .
Anatarı alıp eve gitim .
Kapıyı acıp eve ezdim salonu çok güzeldi .
Odalara baktım harikaydı östükat çıkıp odalara baktım onlarda iyidi .
Büyük balkonu vardı aşagı inip mutfaga baktım gözeldi .
En östü odalara bidaha bakıp en böyük odayı aldım balkonuda vardı .
Oraya taşındım eşyalarımı dözüp markete gidip bir kac alış veriş yapıp eve geldim .
Mutvaga yerleştirip kendime tozu yapıp ayranda yapıp yedim . Kanepeye oturyp biraz filim izleyip odama gitim . Uyudum .
..................................................................

Ünüvesteli Kız Ögretmeni Örençisine Aşık OlursaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin