Gelmis gecmis bir cok baba var. Ve bu babalardan tek cakici kalmistir. Oda zaten hastaligi var yasida ilerledi aslinda.cakici devlet adamiydi devlet adina gorevler ve faliyetler yapmis bir babaydi. Nasil diyeyim baba gorunumlu devlet adami diyebilirim. ama simdi her onune gelene reis diyorlar uç bes cakalin adi reis olmus. Cakici hapisteyken deas teror orgutunu tehtid etmistir. Adamsaniz beni hapisanede oldurtursunuz demistir. Cakici 80 darbesinde darbe yapan askerlerden 20 tane darbeci oldurmus ve yargilanmistir. Eyup.ali kocyigit gardasiminda kitabinda anlattigi gibi bu gizemli adamlarin oz gecmisi anlatilmistir. Merak etme bizim resimuz sensunda yani Alladin cakici dur. hapishanedeyken sedat pekere rizeli rezil yezit diyen cakiciya peker geri adim atmistir. cakici sacina.cizik.arttirip surda burda yayinda sacma sapan konusanlardan reis olmaz diyerek pekere imada bulunmustur. Bakalim bu laflar uzerine peker ne.diyecektir. Peker le facebookta yarismislardir en fazla begeni.kimin var ve kimin en fazla adami var diye anket yapilmistir. anketlerde en cok begeniyi cakici almistir. Cakicinin annesi hastalanmistir cakiciya hapisten gorus izni.verilmiyordur. Cakici ocalana 5 yildizli otel gibi hapis yaptirdiniz gorus izni verdiniz teror orgutunden olanmi yariyor size demistir cakici. Ve cakici raconu koymustur. EGER ANNEME BIR SEY OLURSA SAVCIYI GOMERIM DEMISTIR. ve bundan sonra izni kapmistir gercekten haksizliktir adaletsizliktir ocalana.izin.veriliyor devlet adina gorev yapan cakiciya izin verilmiyor. Gercekten bu yapilan haksizligi siddetle kiniyoruz.