6- Bir Soz Hayata Bedel

99 4 2
                                    

Bernanin Agzindan

Öyle bir şey gördüm ki gözümü olabilirdim.

Tuğçe Pepee gibi dans ediyordu. En azindan Pepee sevimli.

Tubitak a gittim yine kimya calismaya ve erken cikip yemek yedim. Sınıftaki derslere girmiyordum ne iyi :) Şaka şaka ben dersleri cok severim ve her konu en sevdiğim konudur.

Cuma günü beden dersinde halat çekme yarisi yaptık. En sonunda halat bulamadık. Tuğçe nin saçlarını halat yaptik. Kökün sahibi Tuğçe olduğu icin bizim takim yendi. Tuğçe ilk defa bir sporda başarılı oldu. Hshhqhqoqojqiwosjhwhq hqhsjjwwjwjwjwjwjjwwjwjjwsjjwjwwjwjjeduwuhqhqyhshshwyqafgswg.

Hala I - pad imi okula götürüyorum slayt yazmama gerek yokken bile. Maksat hava olsun. Bu araba hava bir çok gazdan olusur. N (azot),O(oksijen) vb. Yine uzattim hahahha.

Dun Simge ve Sistaaarrrr ı Bengü Okay Okay yazmışlar . Okay kim lo. Herkes sevdiginin adini boyle yaziyor. Ben kimseye soyleyemiyorum bile. Bir de Sistaaarrrr larin ayni kisiye asik olmasi garip. Madem olesin niye yaziyolar ki. Bir de tisort bastiracaklarmis dort kisi falan. Bu okqy cok yakisikli heralde. (Bu arada Okay Okay Ayni Yıldızın Altındaki )

Su siralar cok merak ettigim bir konu daha var. Bu hafta Saman gazetesini bekliyorum. Acaba gercekten " Hica efendimiz Beddua etti mi? Beddualari tuttu mu? Beddua okurlarına tavsiyesi nedir? Beynimde bu sorular calkalanirken zil çaldı. Ben bir drrs kacirmistim bu nedir yahu böyle bir şey olamaz. Hoca Efendi yuzunden hep bu kadar önemli olmasa dusunmezdim.

Her gün sinifta beni asagiliyorlardi. Ama bugun canima tak etti. Hazırlık okudum diye onlardan buyuk olabilirim. Bu bir suc değil. Tamam kabul bazen (çoğu zaman) onlara pic gibi davrandim. Ama bu kadari fazla. Yuzumle dalga gecip yuz nqkli yaptiranlarin resmibi gösteriyor sen de yaptirmalisin diyorlardi. Eve gittim ve tırtıklı okul makasimi  elime alıp bilegime goturdum. En azından vucudumdan bir cirkinlik eksilir ya da dunyadan gözlüklü bir inek kiz. Cok dq gerekliydi. Elveda Tuğçe Elveda kimya Elveda matematik.

Bilekleri kesmek falan hikaye hic umudunu kestin mi ? Ben kestim. Sanki kanaması durmak bilmeyen hayat damarlarindan birini kesmissin gibi. Kanamasi durmuyor ve her saniye daha çok acıtıyor. Daha kötü olan ne biliyor musun? ÖLMÜYORSUN...

Nejat İŞLER

Bu hikaye anlik sacmalama hikayesidir. Her an yazmayabilirim bilerek en sevdigim sozlerden biriyle bitirmek istedim. Saygilarimla...

NOT: KAKAFONI Simge ye gelsin

BİR KIZIN HAZİN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin