Tuğçe Gelir

245 8 3
                                    

Karartıya doğru yaklaştı bunun sınıftaki Yiğit olduğunu anlamıştı ama Yiğit burda ne arıyordu? önünde diz çökmüş bir kız olduğunu gördü ve kaçarak uzaklaştı. Salak Berna kapıya çıkarken dikkat etmediği için kapı çarptı. Yiğit duymuş olabilirdi koşturdu, koşturdu Yiğit ne zamandır ona asılıyordu zaten arkasına baktığında onu göremedi. Biraz rahatlamıştı eve doğru yol almaya başladı. Yolda komşular ona dik dik bakıyordu. Bir şey mi oldu diye korktu hem de çok fazla. Eve hızlı adımlarla gidiyordu. En sonunda gelebildi ve kapıyı anahtarıyla açtı. Girer girmez dondu. Yiğit önünde duruyordu ve komşular bunu görmüştü babası bunu öğrenmemeliydi. Yiğit ona iyice yaklaştı duvara doğru sıkıştırdı. "Bir daha bana ve kızlarıma mani olma eğer onlardan biri olmak istersen ayrı." dedi. Berna Yiğit in sevgilisi  olduğunu biliyordu hem de sevgilisi en yakın arkadaşıydı ve kızları mı vardı hani yakışıklı da olsaydı anlardı Berna. Parası var tabi ya diye düşündü. Yiğit e bu kadar yakın olduğunu unutmuştu. Yiğit bir anda Berna nın dudaklarına yapıştı. O anda Yiğit in sevgilisi ve aynı zamanda Bernanın en yakın arkadaşı Tuğçe Berna nın verdiği anahtarla kapıyı açıyordu. Çın Çın Çın...

Ben bu kadar beğenileceğini düşünmemiştim sizi çok seviyorum 3 okuyucummmm. İnşallah gün geçtikçe daha da büyürüz.

BİR KIZIN HAZİN SONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin