Am fost trezită de razele soarelui care îmi intrau în ochi. Când am vrut să mă ridic am observat că mâna lui Stephen era în jurul taliei mele . - Hei ,trezește-te și i-ați mână de pe mine! - Încă 5 minute......... - Stephen ,acum te trezești! - Bine ,bine .a stat și m-a analizat puțin, avea o privire perversă ce mă speria. -Ce bine arăți în tricoul meu !Ar trebui să îl porți mai des. - Mda...... După ce mi-am făcut un duș, m-am îmbrăcat iar în hainele lui Stephen și am coborât jos unde l-am văzut pe "tata". - Unde este mama ? - A plecat la muncă ,tu cum ai dormit? - Foarte bine, mulțumesc de întrebare. - Denis ,nu vrei sa facem o poză? - Ba da ,mi-ar plăcea.
După ce am făcut poza ,l-am văzut pe Stephen cum cobora, era îmbrăcat așa
- Bună dimineața, fiule. - Neața. - Eu o să plec la muncă, o să vin doar pe la 4 ,să ai grijă de sora ta ! După ce a plecat, am vrut să urc sus dar ceva puternic, m-a luat și m-a lipit de perete . - Așa repede pleci dulceață? - Lasă-mă în pace idiotule! Chiar atunci a intrat pe ușă, fostul meu iubit ,ce noroc am avut.
Am alergat în brațele lui și l-am strâns cu putere. - Emilio ,ce cauți aici ? - Mama ta m-a trimis aici ,cu bagajele tale. fratele meu se uita urât la el . - Denis ,el cine e ?întreabă Stephen. - El e fostul meu iubit! - Vino să bem o cafea împreună, ca pe vremuri . - Mi-ar face plăcere!
După ce am băut cafeaua, am făcut mai multe poze împreună.După ce a plecat Emilio ,mi-am luat un mar și m-am așezat pe canapea, unde a venit și dragul meu frate. Observați sarcasmul ...... -Poți să pleci de lângă mine? -Nu ,de ce aș face-o? În secunda următoare, m-am ridicat și am plecat în camera noastră. După 5 minute a veni și el ,și s-a așezat peste mine ...... -Dăte dracului jos de pe mine . el nu a spus nimic,și a început să mă sărute pe gât, urcând spre buzele mele. A început să le sărute agresiv ,eu neraspunzandu-i la sărut, atunci m-a mușcat de buza de jos . Eu am scos un mic geamăt,acum limba lui fiind în gura mea .Și-a băgat mâna pe sub tricoul meu ajungând la sân și masându-l ușor. Am reușit să îl dau jos de pe mine ,și am fugit spre baie.Acolo am început să plâng. -Denis ,deschide ușa acum. De frică am deschis-o, atunci el a intrat pe ușă și m-a luat în brațe. - Scuze, nu m-am putut abține, ești așa frumoasa și inocentă, promit ca nu o sa se mai întâmple. spune acesta cu o voce caldă. -..........b -bine,m-am bâlbâit eu .
CITEȘTI
Fratele meu vitreg
Teen FictionDenis ,o fată care își pierde tatăl într-un accident de mașină. O sa descoperiți pe parcurs ,nu va spun mai mult.💙