E deja a 3 ora și eu mor de somn. Ma doare capul și îmi vine să mă dau cu capul de tot ce apuc .Stau în banca și încerc să ascult ce zice profesoara.
În sfârșit s-a sunat de pauza. Mă duc spre dulapul meu ,dar îl vad pe Max prietenul lui Stephen sprijinit de el. Oare ce mai vrea tâmpitul ăsta.
-Ce vrei ?mă rastesc la el .
-Pai azi după ore merg la sală și mă întreb dacă ai vrea sa vi cu mine ?
-Bine ,vin .
-Serios?
-Da ,serios.
-Ok ,atunci vin după tine pe la 4 .
-Ok ,paa.
-Pa ,spune acesta și mă sărută pe obraz.
În mod normal i-aș fi rupt gâtul, dar chiar mi-a plăcut că a făcut asta.
..
..
..
E ora 2 și jumătate . Cobor în sufragerie și acolo îl vad pe Stephen cam nervos.
-Hei ce ai pățit?
-Mă mai și întrebi? Ieri îmi spuneai ca ma iubești și apoi te lingi cu Max .
-Nu îmi vine să cred că spui asta. El m-a sărutat pe obraz.
-Tu îți închipui ca te cred?
-Treaba ta ce crezi .Doar lasă-mă în pace.
-Mai am să îți spun ceva, ești doar o tarfa ieftină pe care am vrut să o bag în pat .Chiar crezi că eu te iubesc?
-Ești doar un fustangiu, te urăsc. După ce am spus asta m-am trezit cu o palmă zdravănă. Chiar atunci au intrat părinții noștri pe ușă.
-Denis eu nu ....
-Tu nu vrei niciodată nimic .
Am început să plâng.Mama a încercat să mă calmeze ,dar în zadar. Am început să plâng și mai tare.
Am fugit apoi în camera mea .E deja 3 jumătate. Am început să mă pregătesc pentru ca mai era puțin și ajungea Max.
Am ales să mă îmbrac așa.
CITEȘTI
Fratele meu vitreg
Teen FictionDenis ,o fată care își pierde tatăl într-un accident de mașină. O sa descoperiți pe parcurs ,nu va spun mai mult.💙