jungkook ile hayal et ( evlilik programında)

112 4 0
                                    


Sen çook güzel ama bir türlü hayatının aşkını bulamayan bir kızsın. en son çareyi de esra erolda bulmuşsun. 


esra erol - kendini tanıt canım benim 


sen - adım ( adın ) 23 yaşındayım ülke şehir falan fark etmez yeter ki sevdiğim adamın yanı olsun.yaş da 20-25 arası.


esra erol - tamam sen locadaki yerini al.


sen çok güzel olduğun için daha ilk günden locadaki herkes sana talip olmuştu ama hiçbirine karşı aşk hissetmemişsin. ve hepsine olumsuz demiştin. bir gün esra erol sana çok farklı bir talip geldiğini söylemişti. sen çok heyecanlıydın. 


esra erol - ( adın ) yeni talibinle görüş 


sen yerine geçip oturdun. biraz sonra müzik ile inanılmaz bir alkış koptu. sen çok merak ettin talibini.


sen - merhabalar 

talip - merhaba ( adın ) hanım.

sen - kendinizi tanıtır mısınız ?

talip - adım jungkook ama siz kookie de diyebilirsiniz. busanlıyım.

sen - demek bursalısınız kemal bey. yaşınız kaçtı ?

jungkook - yaşım 20 

sen - iyi ama kemal bey ben 23 yaşındayım 

jungkook - olsun ben zaten noona seviyorum. 

sen içinden '' noodle mı seviyor ? benim noodle a benzer bir halim mi var ? ''


esra erol - paravan açılsın o zaman 


müzik eşliğinde paravan açılır. sen çok şaşırırsın çünkü hem çok yakışıklıdır hem de ondan hoşlanmışsınızdır. 


sen - kemal bey tek mi geldiniz başka kimse yok mu ? 

jungkook - ah arkadaşlarım ile beraber geldim. bakın orada oturuyorlar. 

sen - aaaa siz birbirinize çok benziyorsunuz.


rap monster - ( adın ) hanım ne olursunuz alın bu manyağı siz programa çıktığınızdan beri tam 15 televizyon kırdı bu deli. sizi görünce bal görmüş ayı gibi televizyonlara yapışıyor. yeter artık kredi borcunu hala ödeyemedik. 


sen - tam da aradığım erkek. esra abla ben bu beyefendiyle çaya değil çiğ köfte yemeye gitmek istiyorum. 


esra erol - hadi bakalım ozamaaaan hep beraber oynayalım 


siz biraz göbek attıktan sonra kemal beyle çiğ köfte yemeye gittiniz. ve orada öğrendin ki meğer adamın adı kemal değilmiş kookie ymiş. bir de adam bursalı değilmiş busanlıymış ve koreliymiş. ayrıca noodle değil noona seviyormuş. sonra çok iyi anlaştığınız için evlenirsiniz. ve mutlu mesut yaşarsınız. 



BİTTİ

- BTS İLE HAYALLER -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin