1

1.2K 30 7
                                    

-abi
-efendim Ece
-Hadi okula gec kalicam.
-tamam geldim. Sen kapinin onune çık.
Ece çantasini aldı ve dışarı çıktı. Fethi onu arabada bekliyordu. Ece arabaya bindi
-abi gec kaldim.
-Ya benim sucum mu? Gorevdeydim. Yeni geldik.
-Abi iyi misin biseyin yok dimi?
-Yok biseyim.
-Abi nasil olmusum.
-Guzel olmussun ama o etek fazla kısa onu değiş oyle gel.
-Yoo bence boyu hiçte kisa degil
-Ece düğüne gitmiyoruz yüzündeki makyajıda biraz sil öyle gel.
-Abi her şeyime karışma hem okula geç kaldım.
-Iyi tamam bugunluk boyle olsun.
-Abi Berk nasil?
-Ece ona Berk demeyi kes Abi nerde?
-Banane abi demiycem hem oda sevmiyo abi dememi.
-Sustum ne bağırıyosun abilere bağrilmaz.

Okula geldiklerinde ece arabadan indi ve abisinin gitmesini bekledi abisine el salladı ve Fethi arabayla gitti.
Sonra okula girmek icin girise yurudu. Arkadan biri onun kolunu tuttu ve okulun önunden cekerek göz önunde olmayan bir yere getirdi ve Eceyi duvarla arasına aldı.

Eceden:
Abim gittikten sonra okula girecektim ki biri benim kolumdan tutup okulun sakin kosesine cekti ve beni duvarla arasina aldi ben bagirmak icin hazirlaniyordum ki agzimi kapadi. Karsimda Berki gorunce sok oldum. Iyide neden boyle yapiyo diye icimden gecirmeden edemedim.
Sakin bir kosede oldugumuz icin kimse bizi gormuyordu.

-Naber guzellik az daha bağıracaktın yakardın beni😉
Berk elini agzimdan cekti.
-Berk odumu kopardin. Niye boyle birsey.... yaptin diyecekken
Dudaklarini dudaklarima bastirdi uzun bir sure optu beni bende dayanamayip karsilik verdim. Oda cesaretlenmis olacak ki alt dudagimi isirdi. Benim agzimdan bir inleme kacinca dudaklarini ayirdi ve nefes nefese
-Seni sevdigimi nasil anlamadin?
Ben dedigi ile sok oldum ne yani o benimi seviyordu.
-Sen benimi seviyorsun dedim. Nefesimiz birbirimize carparken.
-Evet hemde ne zamandan beri tahmin edemezsin. Ama sana bir sorum olacak sen beni seviyo musun?
Derin bir nefes aldım ve gozumu kapadim. Sonra gozumu tekrar actim ve birden gelen cesaretle Berkin dudaklarina yapıştım. Berk sasirmis olacak ki ilk basta karsilik vermedi sonra kendine gelmis olacak ki karsilik vermeye basladi.
-Tabiki de seni seviyorum şapşik.
Berk bana en guzel gulusunu yollarken telefonum caldi. Gozum telefona kaydiginda Abimin aradigini gordum. Telefonu Berke gosterdim ve oda Aç anlaminda basini salladi.
Telefonu 3.çalışta açtım.

-efendim abi
-Ece napiyosun?
-Hic B..ııı biyoloji dersinden çıktım şimdi.
-He peki şey sana bir şey soracaktim. Berkten haberin varmı? Telefonuna ulaşamadım.
-Y-yoo benim Berkten n-nerden haberim olsun abicim.
-Ne biliyim belki yanindadir diye soyledim.
-YOK yani Yok Berk benim yanimda nese ben kapiom optum bb.
Telefonu kapattiktan sonra Berke baktim. Siritiyordu hayir yani komik bisey mi var?

-Berk pardonda ne pismis kelle gibi siritiyorsun hayir yani komik birsey mi var?
-Imm Evet var.
-Soylede bende guleyim.
-Senin heyecanlaninca kizaran yanaklarin dedi .
Guldum.
-Kizardim demi.
Oda guldu ve kafa salladi.
Ben derse gitmek icin yanagindan opucekken kafasini cevirdi ve dudaklarimizi birlestirdi. Bugunde 3 kere opustuk yeter yani o ne muck muck💋💋
-Şans opucugu olsun .
-Aa niye ki?
-Niye olucak sınavın var ya.
-Sen nerden biliyosun?
-Biliyorum iste.
-Sınav sınava gec kalicam dedim ve kosarak uzaklastim.

Bu biraz Berk ve Ece bolumu oldu ama hepsi karisik olcak merak etmeyin😉 506 kelime.

Eyfet♥♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin