"Aaa Fethi, Ateş sizde gelsenize bizimle hem film filan izleriz."
Fethi anlamış olacak ki
"Aslında olabilir. Önemli bir işimizde yok."
"Evet güzel olur " dedi ateş
Nazlı bana baktı ve 'Sen bittin kızım bakışını yolladı. Hadi artık hayırlısı bugün evden cesedim çıkmazsa şanslıyımdır'
**********eve önüne geldiğimizde aslıya süpriz olması için kapıyı anahtarla açtım. İçeri girdik ve
"Aslı hadi gel bak sana bir süprizim var."aslı merdivenlerden "tamam abla geliyorum"
Aslı merdivenlerden indi ve nazlıyı görünce
"Aaa nazlım" diyerek koşarak sarıldı.
Nazlı nefes alamıyo olacak ki kesik kesik "Yavaş kızım boğdun."
Dedi ve ayrıldılar. Aslı" Ya ne zamandır gorusemiyoruz. Nerelerdesin?"
"Ya okul falan derken ama artık buradayım babamla kalıyoruz."
"Ne güzel özledim sizleri Erdem amcayla Güler teyze nasıl?"
"Iyiler neyse gel içeri gecelim."
Dedi nazli. "He bu arada bu fethi bu da ateş,ateş fethi buda kardesim aslı"dedim onlari isaret ederek.
El sıkıştılar ve "memnun oldum" deme faslı bitincede içeri geçtik. Aslı biraz çekingen davranıyo gibiydi. Neyi var bunun?
Koltuklara oturduk ve Ateşle Fethi film secerken kızlara kaş göz yapıp 'mutfağa derken'
"Kızlar gelin atıştırmalık birşeyler hazırlıyalım" dedim.
Onlarda "tamam " diyip kalktık ve mutfağa dogru ilerledim arkamdan geldiklerini ayak seslerinden anlasiliyordu. Mutfaga girince "dökul" dedim aslıya bakarak oda "Ya ben siz yokken selimle berki çagırdım."
"Eee nolmuş" dedim. Nazlıda "Bizim selimle berki mi?"dedi. aslı"baska berkle selim mi var?"
Lafi daha fazla uzatmadan "Eee nolmus yani sadede gel "dedim. Oda "Eee si berk sevgilisi eceyide getiriyor. Ve ecede fethinin öz kardesiymis yani simdi biz tanistik ya soyadlari ayni ve fethi onun abisiymis. Ve fethiyle berk cok yakin arkadaslarmis. Ve fethinin berk ve ecenin iliskisinden haberi yok."
"Neyyyy?"diye bagırmamla fethi ve ates buraya geldi. Hay benim agzima
Ne diye bagiriyorsam.
Fethi "Noldu Eylem?"
"Yok birsey ya siz iceri gecin biz simdi geliyoruz."
"Tamam da niye bagirdin " dedi.
Nazlı "o bagirmadi ben misir yaparken elimi yaktım ben bagirdim"dedi.
Ates "bakıyım bir yerin acıyor mu?"
Ates nazlinin eline bakarken biz aslıyla 'hayırdır' bakışı atıyorduk. Nazlının eli gercekten yanmısla dolabı açıp buz tuttum ve kapı çaldı galiba fethi berki oldurecek bu evden bir tabut cikacagini biliyordum.344 kelime ne zamandir yazmiyordum dedigim gibi kisisel bir durum iyi okumalar...😊