1

3.3K 108 169
                                    

                     Askeriyede oldukça yoğun bir gündü yarbay Dipper ise yine sinirleri tepesindeydi dışarıdan herkesin azını açık bırakacak kadar harika bir güzelliğe sahipti eğer bu baskınlığı ve eli ağırlığı olmasaydı emin olun ki askerlerden biri onu kapardı ama herkesin canı çok kıymetliydi 

   Yarbay Dipper evraklarla ilgilenirken sıska bir asker kapıyı tıktıklar .

_Gir

_Y-yarbay Dipper kafeteryada bi kavga var.

-Eeeee...

-şey-

-Gidip bakmamı mı istiyorsun asker!

-E-evet efendim ç-çok buyuk bi k-kavga.

-(iç çekerek) tamam geliyorum çıkabilirsin.

-(asker yavaşça ve ürkek bir şekilde odayı terk eder.) 


-AH  ah, nedir benim bunlardan çektiğim?! Bir gün hepsinin kafasını teker teker kıracağım!

Yarbay Dipper yavaşça koltuğundan kalkarak ciddiyetini koruyarak soğuk bakışlarıyla kafeteryanın kapısına kadar gelir ve  kapıyı açtığı gibi gözlerini fal taşı gibi açıp ....

-NE OLUYOR BURADA BÖYLE SİZİ SALAKLAR?!

(Ve odayı çooook uzun bir sessizlik hakim olur) Tüm askerler kaçacak delik arar iki asker dışında Bill ve Black  ağızları burunları kan içinde hala didişiyorlardır .Yarbay Dipper onları gördüğü gibi ikisinin de kulağından çektiği gibi iki köşeye fırlatır .

-SİZ BURDA NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ HA?!!!!  SİZ BURAYI SOKAK MI ZANNETTİNİZ SİZİ APTALLAR BURASI RESMİ BİR ASKERİYE. ÇETİN BİR SOKAK BAŞI DEĞİL  NE OLDU DA KIÇLARINIZI SOKAK KÖPEKLERİ GİBİ TEKMELİYORSUNUZ !!!!

-HIH NEDEN UĞRAŞIYORUM Kİ 5 DAKİKA İÇİNDE ODAMDA OLMAZSANIZ YÜZÜNÜZDE BEŞ PARMAĞIMIN DA İZİ GÖRÜNÜR  ONA GÖRE YÜZÜNÜZÜ DE Bİ TOPARLAYIN !

-Bin başı Clause  EĞER BU TÜR BİR OLAY YAŞANIRSA BİZZAT BANA YOLLA

-Emredersiniz Yarbay Dipper!

-Güzel

Yarbay Dipper tüm kızgınlığıyla kapıyı kapatarak odasına döner ve uzun bir iç çekişten sonra evraklara geri döner 

                                                                                     5 Dk. sonra


*kapı tıktıklanma sesi

-Gir.

-Biz geldik Yarbay Dipper bizi çağırmıştınız

-Evet oturun. Pekii  bu meşur kavganızın kökeni nereden geliyor bakalım.

Bill : Yarbayım ! black benim hakkımda sudan ucuz söylentiler söylüyor.

Black : İftira!! efendim bu tamamen iftira kesinlikle böyle bir şey yok 

Bill: Yalancı ! orada tüm askeriye ye benim aptal olduğumu ve daha bir çok şeyi söyleyen sensin!!!

-SESSİZLİK!  Yeter artık sizin bu kavgalarınızdan usandım ilk okul çocukları gibi davranıyorsunuz ve bu çok iğrenç siz özel ve resmi bir askeriyenin askerlerinden birisiniz size hiç yakıştıramadım!

-Öğle yemeğinden sonra bizzat başınızda ben olmak üzere alıştırma sahasında 200 şınav çekeceksiniz anlaşıldı mı?

bill ve black: Evet efendim!

-Çıkabilirsiniz. 

Black ve Bill yarbayın odasından çıktıktan sonra öğle yemeğine giderler ve sonrada alıştırma sahasına giderler...Yarbay onları bekliyordur.

-Evet durmayın başlayın hadi! Öpücük mü istiyorsunuz hadi!

İkisi de oflaya puflaya başlarlar .

1 saat sonra    


-Bitti efendim!

-Sonunda aferin askerler şimdi işinizin başına !

Bill:efendim sizinle özel olarak konuşabilirmiyim .

-sen git black 

(gider*)

-evet asker ne oldu?

-efendim ....

-çıkar azındakini asker!

-efendim ben size sırılsıklam aşığım!

-.....N-ne?!

Bill yarbayın bu cevabını duyar duymaz dudaklarına yapışır .

-b-bill-

-hmmmmm - ummm

yarbay bu askerin sıcacık ağzına daynamaz ve onu kendine bırakır ve karşılık verir uzun bir öpüşmeden sonra nefes almak için birbirlerini bırakıp derin nefesler verir dipper  çok kızarmıştır ama bunu bill in görmesini istemiyordur bu yüzden yere bakarak..

-b-ben şey ıhhh... 

bill  sapık bir sırıtış ile artık benimsiniz efendim. dipper iyice kızarır ve kendini toparlamaya çalışarak üzerini silkeleyip derin bir öksürük bırakır ve 

-asker l-lütfen işine dön!

-memnuniyetle efendim...


(çok fenayım smut yazamayan yazarın dramı ;(  ilk bölümden de smut yazılmaz canım azcık sabredin biraz özgüvenle o da olacak inş imana gelen yazar fdhgjgdhgthj wow 514 kelime oldu.

(yazar gaçtığğğ)

  









Bildip oneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin