Din perspectiva lui Ricci
Doamne te rog sa nu fi pățit ceva rău , te rog doamne , ai grija de ea!
....
*La spital"
Stau pe holurile spitalului extrem de agitat, mă gândesc la ea , la seara asta , la chipul ei de înger.. cum am putut sa o las să i se întâmple asta? Cum?!
Peste câteva minute vad doctorul ieșind din salonul ei
∆eu: doctore! Va rog ,spuneți mi cum este???
∆d: e intre bine și rău. A pierdut multe lichide , am descoperit și o leziune la piciorul drept , posibil sa o ținem la recuperare maxim 2 săptămâni , după o să îi mai facem niste țese , apoi decidem dacă o externăm sau nu.
∆eu: as putea sa o văd?
∆d: sunteți vre o rude de a victimei?
∆eu: da , sunt... Iubitul ei! Da!
∆d: atunci da , puteți să o vedeți.Intru in salon și o vad pe ea.. pe fata pt care mi as da și viața sa o știu bine
∆eu: buna , Kara.. nu știu dacă ești okay că am venit să te văd , nu pot sa te las...*incep să plâng* nu știu ce sa întâmplat în seara aia , am vrut sa fie o seara perfectă , și îți jur , nimeni nu e așa perfect și minunat ca tine , nimeni nu poate să îți ia locul! Blonda aia? Blonda aia e o parașută! Nici nu știu ce căuta în casă mea! Iubirea mea... Nu ști cât de dor mi a fost sa te iau in brate , sa te țin acolo și să vorbim in fiecare zi.. sigur ca tu nu îți amintești nimic..Mă gândeam să îți readuc amintirile.. tu nu mă ști pe mine prea bine, dar eu da.. buna , sunt Ricco. Acel Ricco de când eram mici și visam sa avem o casa si multi copii. De când ne jucăm de a tata și copilul.. îmi e extrem de dor de tine Kara.. ști cât te am căutat? Și când te am găsit , nu am avut timp sa stam , doar noi doi .. cum era o data.. TE IUBESC KARA! TE IUBESC ! TE ROG TREZEȘTE TE. Te rog! Te rog...
Pe ușă intra doctorul
∆d: domnule Deel , v a rog sa părăsiți sală, ar trebui sa o consultam și să intrăm în operație pt picior.
∆eu: vă rog, lăsați mă să îmi iau la revedere .
Doctorul doar da din cap și pleacă
∆eu: crezi că o să scapi așa ușor de mine? Plec doar pt că așa o să te faci bine , ne vedem după operație, apoi o sărut pe cap....
După operație
Intru în salonul ei și o vad pe Kara....
______________________________
Uuu , suspans :>
Ce ziceți de carte?
O, era sa uit. Vreau să schimb numele personajelor. Pe Ricco îl va chema AIDEN și pe Kara o va chema LARA.
Ce ziceți? Nume potrivite?A / Q
Ce credeți că făcea Kara? Sa trezit?Va puuup ^_^