Si o vad pe Kara tot la fel...
† peste 1 lună †
Intru in salon ca rutina mea zilnică și O vad pe Lara stand și uitandu se la tavan.. stai ce ? Uitandu se? O doamne s a trezit! Mulțumesc doamne! Mă duc repede la ea cu lacrimi in ochii în lacrimi și o iau in brate fără sa zic nimic , ea stand nemișcată , cu privirea fixată tot pe tavan.
∆eu- Lara! Dragostea mea! Te rog nu mai pleca iarăși! Am fost un prost , iartă mă te rog!!! După câteva secunde simt simple picături de înger pe spatele meu. Plange..
∆eu- nu ! Nu , te rog nu plânge! Eu merit să plâng ! Nu tu !
∆ Lara- plâng de fericire idiotule!
Nici n a terminat de vorbit că sar la buzele ei și o sărut apăsat , și , spre mirarea mea ea îmi răspunde la sărut. Clar. Ziua asta merita filmata și privită zi și noapte.
† din perspectiva Larei †
De când așteptam să îi simt buzele ! Și a meritat așteptarea! Îl iubesc! Îl iubesc așa de mult! Dar , daca el nu simte același lucru?...Oh..
După câteva minute excelente in care Aiden mi a povestit că a stat cu minte până acum , m a gândesc să îi zic lui Aiden sa se ducă să se culce.∆ eu- Aiden , iubi... , Imediat după ce mi am dat seama ce porcărie era sa zic îmi acopăr repede gura. Cred că ar fi cazul sa dormi..
∆Aiden- cum mi ai spus? Spune el cu zâmbetul ăla uriaș pe buze
∆eu- A - Aiden? Zic eu panicată
∆Aiden- mi ai zis iubire?:D
Eu doar tac și mă uit la el , cred, că roșie în obraji. Nici nu mi dau seama când mă ține în brațele strâns∆Aiden- singurul lucru de care am eu nevoie ești tu , iubire, spune accentuând cuvântul "iubire"
Stau in brațele lui și usor ușor mă cufund in lumea viselor...
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Heei lumee! M am întors:> uitați și noul capitol , știu , scurt , dar merge , promit că mâine sau poimâine o să pun cel mai lung capitol
Mă gândeam ca la începutul fiecărui capitol sa pun numele primei persoane care lasă comentariu și vot , sper sa va placa ideea mea , vă puuup;*
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Aiden
Lara(Yap am schimbat personajele)
A/Q - Aiden și Lara ar trebui să fie împreună?
Personaje
// Aiden - Harry Style //
//Lara - Lizzi Mcdiarmid //