Efter några minuter så såg jag Ö:n jag var överlycklig, jag tittade bakåt om jag såg Joel men nej ,men jag visste inte om det var rätt Ö för jag fick en klocka som skulle ge mig ett meddelande när jag var på rätt Ö (eftersom chefen vet exakt vad Ö:n är men man kan bara kontakta när man är på land.
(inte en vanlig klocka)Jag simmade allt vad jag kunde men jag visste inte hur lång tid det skulle ta jag får lite ångest och lite panik,
(Efter 15min)
Äntligen jag är på land, nu kan jag äntligen försöka överleva enklare!!Jag letade efter ved(trä) till att göra en brasa till kvällen och så.
Jag ska in i skogen och leta efter frukt och om det finns någon levande här.
(Efter 15min)
Ringer (klockan) jag sprang tillbaka till platsen där jag kom ifrån.
Chefen- du är på rätt Ö men den är ENORM då menar jag enorm. Och att det finns en överlevande Här som har bot här i ungefär 30 år, ok var försiktig för...för....för..
Jag-hallå det bryts, vad ska jag vara försiktig för hallå!!!!
Jag hade ingen aning om vad chefen sa på slutet?När jag gick in i skogen så tog jag frukt men jag var lite rädd för jag visste inte vad jag skulle akta mig för och precis då så hörde jag ett ljud och kände lukten när jag tittade in i busken såg jag två STORA ögon som lyser röt jag sprang tillbaka och sa till mig själv skärp dig du är en Äventyrare!!
Sen sprang jag upp i ett träff och sprang mellan träden jag var inte super bra men bra var jag(kanske) precis när jag skulle hoppas då såg jag att det fanns lianer där nere men jag såg aldrig trädet som var framför mig för de hade en grenen var sönder och jag ramlade och trasslade in mig i lianerna.Jag hörde ljudet igen och kände den igen och jag skrek LÅT MIG VARA! och jag såg den igen den med röda ögon men den var mycket närmare än förr jag blundade men då....
(Hoppas ni gillar kap 3)
(Jag är inte bra på att skriva berättelser men a)
🙂🙂🙂
YOU ARE READING
Resan som förnedrar mitt liv
AdventureBoken handlar om två personer som löser olika uppdrag ,som kan vara farliga för almenheten, det händer rätt så konstiga saker men en sak vet dom att det har förändrat deras liv, att det inte finns någon väg tillbaka. Det dom verkligen vet är att dom...