!Hjälp piloten!

8 2 1
                                    

Våran motor var sönder, och då undrade jag och Joel
Jag-kan du flyga med en motor?
Piloten - E emm
Jag- säg sanningen kan vi Eller inte ?
Piloten- NEJ VI KAN INTE FLYGA MED EN MOTOR!
Så det betyder att vi kommer...
Ja exakt vi kommet störta.!
Ta på er fallskärmen nu! jag tar allt vi behöver från flygplanet  och kommer sen,
Joel-Men...
Jag-Men vadå
Joel-det finns bara vatten där nere och att det åskar mycket och det regnar jätte mycket vi kommer frysa.
men hoppa nu jag har allt vi behöver!
Joel-okej😒
sedan hoppade dem
Jag tog förbandslåda,vatten,mat,
tändstickor, M.M

Jag tog på mig fallskärmen och la allt i en väska och hoppade jag kände vinden flyga mot ansiktet och regnet bara följer efter vinden jag fryser väldigt mycket men jag tog med mig all vi behöver.

Jag såg när planen började brinna och störta så hörde jag piloten gråta.

Vi hamnade i vattnet och dagarna gick vi alla var förstörda, vi hade olika känslor, kommer vi överleva detta, kommer vi någon gång hitta uppdraget och klara av den eller kommer vi sluta på jobbet och försöka hitta tillbaka till verkligheten?

jag såg Joel var väldigt mycket letande(tittade om kring mycket)som om han har hittat något, men piloten han var tvärtom han grät och grät och grät. Våra mobiler var sönder, de klarar inte vatten jag hade en iPhone 6 och piloten en iPhone 5s  och Joel hade iPhone 6

Men då såg Joel en Ö han sa att den var ungefär 3 kilometer bort.
Joel~det kan vara längre bort eftersom jag inte vet exakt längden så vi får fortsätta simma.

Men piloten orkade inget alls han var konstig och han kunde inte simma, men han hade sovit på våra axlar och vi märkte inte det fören han ramlade i vattnet och Joel han ville inte hjälpa mig att bära upp piloten jag försökte allt var jag kunde och Joels ursäkt var att han ändå var värde lös eftersom han inte kunde simma, jag såg piloten drunkna!
Mina känslor det var arg och ledsen samtidigt eftersom Joel inte hjälpte till, ledsen För att piloten drunkna.

Det var ungefär 30 minuter sen vi störta gissar Joel,och Joel låssas som om inget har hänt, när det var ungefär några kilometer kvar såg jag solen gå upp eftersom när vi åkte var klockan 24:00 och jag gissar att kl är 3 eller 4 men ,men dagarna går och har gått så vi kan inte gissa hur mycket kl är?

orkade inget då såg jag Joel bara stanna och sedan såg jag honom typ drunkna eller jag såg honom gå under vattnet man såg inte hans huvud längre jag skrek

JOEL JOEL men ingen svarar jag skriker igen JOEL JOEL men inget svarar!

Jag forsätter titta omkring men ser inget jag forsätter simma och kollar under vattnet Men Jag ser inget, jag forsätter och jag simmar omkring själv i havet!

En liten stund så undrade jag om det fans något sjöodjur eftersom mitt uppdrag var att kolla upp de, men jag kanske inte ens är i rätt ö?

(Hoppad ni gillar kapitel 2)😊

Resan som förnedrar mitt livOù les histoires vivent. Découvrez maintenant