"Hari ni cikgu nak kamu semua cuba membuat pertandingan dengan ahli kumpulan kamu sendiri".kata Cikgu Sorn selaku guru kelas tarian mereka. "Okey, memandangkan kelas kita mempunyai 2 buah group yang merupakan 'K-IDOL' yang terkenal di seluruh dunia iaitu IOI dan BTS. Cikgu akan menyuruh mereka membuat persembahan 'Mashup Songs' sebagai pembukaan pertandingan yang kita lakukan ini."kata Cikgu Sorn.
"Baiklah,BTS dan IOI kamu pergilah berbincang dulu lagu apa yang kamu semua gunakan untuk mashup nanti."kata Cikgu Sorn.Selepas beberapa minit berlalu, akhirnya BTS dan IOI mengambil keputusan untuk memashupkan lagu 'Pick Me' dan 'Blood Sweat And Tears'.
Semua mengambil tempat.. dan persembahan dimulakan dengan lagu 'Blood Sweat And Tears' dahulu diikuti dengan 'Pick Me'...
♬Nae pi ttam nunmul nae majimak chumeul da gajyeoga ga.. nae pi ttam nunmul nae chagaun semeul da gajyeoga ga nae pi ttam nunmul.. nae pi ttam nunmuldo nae mom maeum yeonghondo neoui geosin jal algo isseo igeon nareul beolbatge hal jumun peachet and cream sweeter than sweet chocolate cheeks and chocolate wings but neoui geu sweet apen bitter bitter kiss me apado dwae eoseo nal joyeojwo deo isang apeul sudo eopsage baby chwihaedo dwae isang apeul sudo eopsge baby chwihaedo dwae ije neol deurikyeo mok gipsugi neoran wiseuki..
Can you feel me nareul neukkyeobeayo can you touch me nareul butjabwajwo can you hold me nareul kkok anajwo I want you pick me up pick me pick me pick me up pick me pick me pick me up pick me pick me pick me pick me pick me pick me pick me up pick me pick me pick me up pick me pick me pick me up pick me pick me pick me pick me I want you pick me up..♬
Masa pertukaran lagu 'Pick Me' dengan 'Blood Sweat And Tears' tiba tiba Jungkook terpijak kaki Somi. "Aduh!"kata Somi."Er,kau okey ke ni?"soal Jungkook."Ye,aku okey"kata Somi kemudian mereka menyambung lagi persembahan mereka
......................................
Selepas persembahan mashup selesai Cikgu Sorn menyuruh mereka yang lain memilih ahli kumpulan sendiri. "Ok pelajar sekalian, cikgu nak kamu semua tubuhkan satu kumpulan kamu sendiri. Kamu boleh lebih daripada 5 orang atau kurang daripada 5 orang..Tapi kamu jangan lebih daripada 12 orang dan setiap kumpulan hanya boleh 1 jantina sahaja.. Namja tubuhkan kumpulan namja dan yeoja tubuhkan kumpulan Yeoja..Okey."kata Cikgu Sorn. "Okey Cikgu."
…………
"Memandangkan ini ialah pertandingan,cikgu akan menyuruh IOI dan BTS untuk menjadi juri pertandingan ini nanti."kata Cikgu Sorn."Okey,pertandingan akan dimulakan sekarang.Jadi juri untuk Yeoja ialah IOI dan juri untuk lelaki ialah BTS..So,kamu semua setuju?" Soal Cikgu Sorn."Setuju Cikgu."kata semua murid termasuklah ahli kumpulan IOI dan BTS.
SORRY LAMBAT UPDATE.. AUTHOR BUSY SGT..TDI IGT BLK SCHOOL NK UPDATE TPI X JDI.. SORRY.. BTW VOTELAH STORY NI..MAAF LH X PANDAI SGT NK BUAT MASHUP LGU..😂😂
TQ SPE YG SUDI BCA..
YOU ARE READING
Hate To Love |𝔧𝔧𝔨|✔🍃💜
FanfictionJungkook dan Somi selalu bergaduh Kerana Jungkook selalu membuli Somi.Somi yang menjadi mangsa buli Jungkook itu menyumpah dan terus membenci Jungkook.. Di sekolah..pihak sekolah telah mengadakan mesyuarat dan bersetuju untuk mengadakan satu lawata...