Jungkook POV [BTS'S DANCE PRACTISE ROOM]
"Wei Jungkook,kau ni lawaklah tadi.. kiteorang nak tergelak masa kau tanya Somi tu."kata ahli BTS."Ish sebok jelah korang ni..aku macam tu sebab aku sengaja je. Kalau aku tak ambil tau habis lah aku kena marah ngan Cikgu Sorn.So,aku terpaksalah berpura-pura."kata Jungkook."Oh"semua menjawab. "Asal aku tengok kau ngan Somi tadi sweet sangat.. tapi korang kan selalu gaduh kan?"tanya Jhope. "Aah.. nape? Kiteorang memang masih bergaduh."kata Jungkook selamba."Aku yang selalu buli die.. padan muka.. hahahaaha.."kata Jungkook sambil tergelak. "Hei harap je budak hot kat school. Kau tak takut jatuh ke maruah kau kalau kau buat macam tu tadi?" Tanya Rapmonster sambil mengejek Jungkook."Rosakkan imej kau je."tambah Jin lagi. Jungkook yang berasa malu kerana diejek hanya mengigit bibir sambil dalam hati berkata "Tunggu kau Somi, kau dah jatuhkan maruah aku."
Somi POV [IOI'S DANCE PRACTICE ROOM]
"Hish! Jungkook tu sengaja doh pijak kaki aku. Sakit lagi uh."kata Somi sambil mengurut kakinya. "Sabar Somi."kata Jieqiong sambil menenangkan hati kawannya yang sedang marah. "Manalah aku boleh sabar. Dahlah pijak sengaja kaki orang,pastu pura pura simpati pulak. Bangang!"Marah Somi sambil mengenggam tangannya."So, kau nak balas ape kat die?" Tanya Jieqiong.Ahli-ahli IOI yang lain semua pelik memandang Somi dan Jieqiong. "Adalah, besok aku kena jumpa die."kata Somi memberikan senyuman yang menakutkan. "Wehy.. korang, aku ngan Jieqiong keluar dulu. Kalau korang nak sambung dance practice sambunglah.Bye.."kata Somi sambil melambai tangan kearah ahli ahli kumpulannya. "Okey.. Bye.."semua ahli menjawab sambil melambaikan tangan kearah Somi dan Jieqiong.
AUTHOR NAK CAKAP SORRY KEPADA SESIAPA YANG LAMA MENUNGGU STORY NI KENA UPDATE. AUTHOR LAMBAT UPDATE SEBAB AUTHOR STUDY N HOMEWORK BANYAK SANGAT.. SEBAB TU LAH X SEMPAT NAK UPDATE.. BTW VOTE AND FOLLOW AUTHOR YE.. JANGAN BACE JEW.. FOLLOW LAH.. NANTI AUTHOR FOLLOWBACK
#MAAF KLAU TERTYPO 😑😑
YOU ARE READING
Hate To Love |𝔧𝔧𝔨|✔🍃💜
FanficJungkook dan Somi selalu bergaduh Kerana Jungkook selalu membuli Somi.Somi yang menjadi mangsa buli Jungkook itu menyumpah dan terus membenci Jungkook.. Di sekolah..pihak sekolah telah mengadakan mesyuarat dan bersetuju untuk mengadakan satu lawata...