Eu si tata ne intelegeam foarte bine , mai ales cand vorbeam despre oceane si mari . El imi povestea despre viata pe ocean . Mi se parea foarte tare ... Chestia naspa era ca acesta trebuia sa plece in fiecare luna timp de doua ori pe ocean. Pe mine ma ingrija o doamna pe nume Rousey , timp de 3 zile pana se intorcea tata. Prima data cand am explorat casa lui am crezut ca am sa ma pierd in ea pentru ca era foarte mare... si acum ,dupa doi ani mai am de vazut lucruri . Lucrul cel mai tare era ca el colectiona barci de lemn.
Dupa un an de stat cu el ma simteam cel mai bine . Are un atelier mare in care confectioneaza barci . M-am alaturat si eu lui si asa mi-am descoperit noul talent . Am uitat sa mentionez ca pe el il chema Ferdinant. Anii au trecut , am implinit 18 ani ceea ce era foarte important pentru mine . Mergeam la o facultate de marinari .Mi-a fost greu sa ma integrez pentru ca eram obisnuit ca marinarul sa imi fie profesor. Acum nimeni nu mai statea cu mine in casa cand tata pleca ceea ce era trist pentru ca nu aveam prieteni cu care sa vorbesc . Mi-e greu sa fiu bun in acea scoala pentru ca eu nu am fost la scoala .Dupa 4 ani , a venit timpul . Deoarece am trecut toate examenele am fost numit marinar la terminarea facultatii . Tata era asa de mandru, si cand te gandesti ca totul a inceput de la o viata de cersetor... Viata avea sa mi se schimbe . De acum puteam sa navighez pe mare , dar nu pentru mine ci pentru tara . Cum ? Tata m-a angajat la niste exploratori ai pamantului care studiau apele ocenelor si a marilor .
A sosit prima mea zi pe mare . Acei oameni m-au imbarcat intr-o nava foarte mare care transporta oameni de stiinta care studiau marile. din cate am auzit trebuia sa mergem pe oceanul Pacific . Nava era supra incarcata de la instrumentele acestora si din cate am calculat nava nu suparta acea cantitate de marfuri . Cand le-am zis mi-au spus ca totul v-a fi bine si mi-au dat o carte intitulata Cum sa saupravietuiesti pe o insula pustie . Chiar nu stiam ca in uramtoarele 3 ore viata mi se v-a schimba . In doua ora am terminat cartea . Stiam cum sa supravietuiesc in orice loc al pamantului as fii .Dintr-o data s-a auzit o zguduitura , oo nu s-a format o crapatura la motoarele vasului . Apa a ajuns rapid la motoare si le-a defectat . Eram pierduti . Majoritatea oamenilor s-au pus in barci dar valurile erau prea mari asa ca au ... Am spus o rugaciune pentru tatal meu si am asteptat clipa in care ma voi inneca . Mi-am luat toporisca pe care mi-a dat-o tata inaite sa plec pentru ca a spus ca eu voi rupe valurile cum rupe ea lemnele . El nici nu banuia ca nu am sa ma mai intorc de acolo . Furtuna s-a oprit , Dar vasul tot se scufunda . Eram numai eu , singur-singurel in mijlocul oceanului. Am luat trei lemne le-am lipit unele de altele si m-am pus pe ele. Vasul s-a scufundat de tot , iar eu luteam in deriva lesinat , dar cu toporisca la mana m-am trezit si m-am uitat in fata si ghici ce apa -_- , m-am uitat in spate si ghici ce apa-_-,m-am uitat la stanga si ce poate sa fie , apa -_- ,eram pierdut , fara speranta ,dar cand m-am inors sa dreapata am vazut o insula , iar lemnele vasului pluteau spre ea .am inotat rapid si cand am ajuns la tarm mi-am dat seama ca eram in pustiu , fara mancare fara nimic . Am decis sa imi scru un jurnalpe foile de la cartile oamenilor pentru ca cerneala s-a sters si folile s-au uscat .Totul se transforma ca la inceput ... o viata urata plina de necazuri.
CITEȘTI
Toporisca
AdventureTom este un băiat de 13 ani care sa saturat de cerșit pentru părinții sai care cheltuiau banii pe alcool . El de când era mic visa sa ajungă marinar ca sa exploreze . Acesta pleacă si gaseste o casă mare bate la usa pentru a cere o bucățică de pâine...