Insula pustie

53 2 0
                                    

Nu pot sa cred ! Sunt blocat , probabil toata viața pe aceasta insulă stupida . Sunt asa de supărat pe căpitanul ala care nu m-a ascultat. Dar cum e mort îmi pare rău de el . Am inceput sa îmi scriu în jurnal :
ZIUA I

BUNA SUNT TOM SI ACESTA ESTE JURNALUL MEU IN CARE IMI VOI SCRIE TOT CE FAC PE ACEASTA INSULA PUSTIE
PRIMA DATA VREAU SA CAUT O SURSA DE APA SI IMI VOI CAUTA UN LOC UNDE SA IMI CONSTRUIESC O CASĂ DIN BAMBUS.

Am inceput sa explorez mai cu atentie aceasta insulă . Totul era verde .Erau mulți copaci care îmi țineau de urât. Vedeam un deal in fata care mi se părea suspicios . Cand am urcat pe el am vazut ca de acolo izvoraste o cascada imensa. Cu ajutorul toporiscai am reusi sa cioplesc un fel de sticlă in care am pus apa. Primul pas era rezolvat acum mai urma sa tăi muuult bambus . După doua ore am strâns o grămadă mai mare decat mine .Era ciudat . Nu eram pregătit pentru asemenea lucru . In copilărie eram un pitic care se temea de orice , iar acum nu mi-e frica sa stau pe o insulă ? Recunosc ca acea carte de supraviețuit mă ajuta mult. Stiu cum sa fac foc ,sa îmi confectionez unelte din lemn si chiar sa imi construiesc o casa. In seara aceea am decis sa innoptez pe o stâncă care avea mușchi pe ea ceea ce m-a ajutat ca sa nu imi rup spatele . Ma uităm la valuri si la lună când dintr-o data un val urias se apropia de mine . Eu m-am ridicat cant de sus pe stâncă , si am vazut ceva ce nu ma asteptam sa vad ...UN COPAC PE STÂNCĂ ...dar cum creste acolo ?
Nu mai stiam ce sa cred . Valuri uriase se apropiau spre mine , dar eu nu eram stresat . Sunt la mare înălțime. Valurile nu ajung aici . Mai urc pana la capătul stâncii ( care era langa plaja ) si mai observ 2 copaci . A doua zi am scris in jurnal doar ca imi v-oi continua munca . M-am gandit ca cel mai bine ar fi sa imi fac casa pe in copacii de pe acea stâncă . Am luat tot bambusul si l-am pus intr-o ladita pe care am gasit-o langa mal ( probabil era de la vapor ) si am urcat pe rand tot bambusul si m-am dus in jungla de pe insula si am luat multe frunze de palmier si le am desfăcut astfel obținând niste sfori care erau foarte rezistente . De abia am gasit drumul înapoi spre plaja . Unde e plaja acolo e si stanca. Cand am ajuns am legat fiecare bambus obtinand o platforma . Cu o piatră care era ca si o cretă am punctat pe unde trebuie sa tăi cu toporisca .Am depus mult efort dar am reusit ,iar dintr-o data ma simteam amețit si mi-am dat seama ca nu am mâncat de doua zile . Am luat o bucata de bambus si al legat o sfoara de acesta ,iar la capătul acesteia un lemn îndoit care trebuia sa fie carligul . Am aruncat-o in larg ,iar după aceea am luat toporisca si mers cu ea la mal unde incercam sa gasesc peste si sa il omor cu aceasta . Am reusit sabprind unul si rapid am facut un foc care la prăjit . Între timp ceva s-a miscat in tufis. Era un papagal rănit la aripa. L-am luat si i-am angajat aripa cu o frunză pe care am legat-o . I-am dat unul din fructele exotice pe care le-am gasit pe insula. Era prima fiinta pe care am vazut-o pe aici. Am lăsat papagalul pe nisip sa se odihnească si am mâncat din peste .Am verificat undita si mai prinsese unul . Eram foarte fericit . Noaptea se apropia si am reusit sa ridic platforma si am pus 6 lemne fixate încât sa nu alunece . Arata splendid . Era prima noapte în care dormeam pe acea platforma , dar am uitat un singur lucru PAPAGALUL . L-am luat rapid si am urcat cu el . Peste mai multe zile el s-a vindecat si nu a vrut sa se duca de langa mine . Era singurul dar si cel mai bun prieten al meu. Cu zilele am renuntat la jurnal si mi-am ridicat încet , încet casa împreună cu Rico (asa i-am pus numele ) . Arata super . După încă câteva zile puteam sa ma mut in casa . Era gata . Munca mea de zece zile era terminată . Am pus frunze de palmier pe ea (pentru ca nu se stie nicio data când v-a ploua ) si am asezat pe ea lut pentru a nu fi azvarlite . Am pus in casa un pat din bambus si am luat mușchi punându-l pe acesta . Cu bambusul ce mi-a rămas am confecționat o chiuvetă din bambus . Rico se uita la mine si tot spunea niste cuvinte auzite care erau fara sens. M-am dus sa mai iau un pic de bambus si mi-a venit o idee " ce ar fi sa fac o conductă de apa care sa duca spre casa mea ? " si asa am facut am taiat bambusul in doua si am pus "conducta " unde izvoraste apa . Si aceasta s-a duuus spre casa mea si a curs in chiuvetă . Chestia tare era ca daca era prea multa apa in chiuvetă aceasta pica in ocean.
Ma simteam împlinit ,dar singurătatea ma deprima cel mai mult.In fiecare zi plangeam pentru ca imi amintesc de tata care a facut foarte multe lucruri pentru mine . Cred ca imi era devastat . Oare asta imi era destinul ? Sa stau toata viața pe o insulă pustie împreună cu Rico ?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 30, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ToporiscaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum