Harry's POV
Nu mai am rabdare pana la meci, abia astept sa o simt din nou. Cu buzele peste ale mele, sa-i iau tot gustul de ciocolata, cel pe care am inceput sa-l ador. Am nevoie de ea, si doar gandul .ca nu pot sa o simt si sa o ating si sa o vad, sa-i aud vocea... Ma sfasie pe dinauntru. Cum poti sa fi atat de aproape de persoana de care iti place, dar in acelasi timp, atat de departe?
Chiar daca niciodata nu o vad, imi e dor de ea. Cateodata, o simt, de parca e fix langa mine, dar ma omoara faptul ca nu stiu nici macar cum o cheama..
Acum stau aici in vestiar asteptand-o pe Maria sa-mi spuna ca e timpul sa-mi vad ingerul. Sunt singur aici, si par ca un nebun plimbandu-ma dintr-un loc in altul, fara stare. O vreau, si nu e doar un moft de al meu. Am nevoie de ea, e singura care stie cum sa ma faca sa ma simt bine..
"Maria!" Entuziasmul imi umple vocea cand o vad intrand cu mai multe esarfe negre in maini.
"Hei Harry, surprinzator, ai ajuns chiar devreme astazi." Imi zambeste.
"Multumesc, Maria. Am o rugaminte, ai putea sa o rogi pe fata care imi umple mintea, sa imi dea vreun alt semn in afara de un sarut?" Ma rog de ea.
"Harry, nu stiu ce sa zic.. Nu prea e legal sa faci asta..." Se uita la mine trista.
"Te rog, am nevoie de ea.." Ma milogesc, sperand sa cedeze.
"Vin imediat." Imi spune si butoneaza un numar in telefon, si apoi Il pune la ureche in timp ce iese pe usa.
Dupa cateva minute, vine inapoi cu un zambet pe buze, cu care ma lumineaza. In doua minute, esarfa era peste ochii mei, iar niste pasi se aud intrand in camera.
"Of iubito, mi-a fost dor de tine.." Oftez.
Aud un slab chicot, dar nu il recunosteam.
"Ai un ras atat de calm si dragut. Te rog apropriete si lipeste-ti buzele de ale mele." O implor.
Buzele ei incep sa se miste peste ale mele, iar eu nu stau pe ganduri si ii raspund imediat. Gustul acesta de ciocolata divin.. Nu m-as putea satura de el. Deodata simt cum o mana imi strecoara ceva in palma.
Ma incrunt confuz. Dar nu pot sa mint sa zic ca nu mi-a placut atingerea pielei fine.
"Sper sa nu imi dai sperante false." Ii soptesc si simt cum un zambet se formeaza pe fata ei in timpul sarutului.
In curand, se desparte de mine, si pleaca repede, lasandu-ma bosumflat. Ma uit repede in jos la o bucatica de hartie in palma mea.
*Hei Harry, imi pare rau ca te torturez de fiecare data..
Dar macar atat sa fac si eu.. Numarul meu il ai mai jos, scrie-mi cand vrei. O sa raspund tot timpul.*Un zambet imens mi se formeaza pe fata. Am numarul ei, intr-un final...
CITEȘTI
Kissing stranger H.S.
FanficLa liceul Rachmond High, exista o lege. Fiecare jucator de football este legat la ochi si este sarutat de o fata din liceu. Acest lucru il intriga pe Harry cand dupa multi ani simte ceva in acel sarut. O fi dragoste? All rights reserved to me @Monk...