DEEL:5

74 5 0
                                    

Het is nu zondag ochtend me moeder had
Me net wakker gemaakt en zij dat ze gaan vertrekken naar België ik vroeg of ze wel een foto kon sturen van de baby en ik vroeg ook of ze tante de groetjes wou doen toen zij ze "tuurlijk hbiba".
Ik ga even afspreken met Majdouline en kaoutar we gaan naar de bioscoop we gaan een film kijken genaamd "chuky".
Ik neem een snelle douche en stijl dan me haren en doe het in een staartje en ga dan me make up doen tenslotte doe ik nog sieraden om en spuit nog wat parfum.
Ik trek mijn Nike trains pak met me witte all stars hier zie me outfit👇🏻:

Dat is dus me outfit ik pak me tasje doe daar me pin pas in auto sleutels in en me telefoon en nog een lipstick en mascara dan bel ik Majdouline en kaoutar op en zeg dat ik er aan kom ik ga ze ophalen ik loop naar me auto en stap dan in ik start d...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dat is dus me outfit ik pak me tasje doe daar me pin pas in auto sleutels in en me telefoon en nog een lipstick en mascara dan bel ik Majdouline en kaoutar op en zeg dat ik er aan kom ik ga ze ophalen ik loop naar me auto en stap dan in ik start de auto en doe me gordel op ik zet een leuke muziek op en rijd dan richting Majdouline ik toeter 2x en dan komt ze naar buiten 👅.
"DAMNNNN zieke outfit hoor" riep ik naar haar. "Hahaha jij ook sgat kom laten we snel naar kaoutar gaan "zegt ze.
Trouwens dit is Majdouline de Outfit 👇🏻:

we komen dan  bij kaoutar de huis en ook bij kaoutar toeter ik 2x en dan komt kaoutar naar buiten !"Yeah beaby je ziet er on-fleek  uit "zeg ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we komen dan bij kaoutar de huis en ook bij kaoutar toeter ik 2x en dan komt kaoutar naar buiten !
"Yeah beaby je ziet er on-fleek uit "zeg ik .
"Thanx mopii jij dan je ziet er kapot mooi uit Wollah"zegt ze .
"Thanx liefii Jala kom stap in "zeg ik.
"Isgoed "zegt ze .

BIOSCOOP:
We zijn nu in de bios en we hebben net kaartjes gekocht voor de film chuky en we gaan nu popcorn en chips halen de film begint over een kwartier dus we moeten snel opschieten we hebben de popcorn en chips gekocht en zitten nu in de zaal en dr film begint..............de film is afgelopen het was echt een hele leuke,spannende en enge film we gaan nu naar huis wel lopen naar de garage naar mij auoto en opeens pakt iemand mij bij me arm ik schreeuw heel hard "LAAT ME LOSS"schreeuw ik.
Ik drij me om en zie een knappe boyy 💍😍❤️
Hij kijkt me aan en hij zegt:
"Hallo ik ben nasser"zegt hij
" Hey ik ben Soukaina eil je wat vragen want ik moet nu weg "zeg ik snel en ik word helemaal rood .
"Ja mag ik je nummer "zegt hij.
"Ja isgoed die mag je "zeg ik en ik geef mij nummer aan hem.
"Ik bel je als ik thuis ben "zegt hij.
"Oke doei"zeg ik .
Hij geeft me een snel kus op me wang en gaat dan weg ik begin helemaal rood te worden kaoutar en Majdouline kijken me aan en vragen of het wel goed gaat .
"Ja het gaat goed kom we gaan"zeg ik .
WAT IS HIJ EEN LEKKERDING

THUIS:
Het is inmiddels 01:45 het is best wel laat ik heb net me avond routine gedaan en lig nu lekker in me bed zo lekker na een hele lange dag kan ik eindelijk in me bed kruipen !
PFF morgen school geen zin het is morgen alweer maandag😪 op een geven moment val
Ik in een diepe slaap 😴.

DANKJEWEL VOOR HET LEZEN BLIJF VOORAL DIT VERHAAL VOLGEN EN STEM OP DIT VERHAAL XX HOU VAN JULLIE✌️❤️

Strijden om die boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu