Het is dinsdag ochtend en ik heb vandaag een afspraakje met nasser 😍trouwens Volgensmij vragen jullie je Af hoe hij er uit ziet dit is nasser👇🏻 :
nou dat is dus nasser ik weet hij is mooi!!💋
Maar ik heb vandaag dus een afspraakje met nasser hij vroeg of we even wat gaan drinken natuurlijk zij ik ja want ik wil hem niet teleurstellen ❤️.
Maar ik moet nu me kleren aan trekken want ik moet naar school ik heb inmiddels al gedoucht en heb me ochtendroutine gedaan en heb wat lichte make up aan gebracht op me gezicht en ik hoefde niet me haar te sylen want ik ga gewoon krullen ik me haar doen Ik heb een blauwe trainingspak aan en me witte Nike sneakers👇🏻:Ik pak me tas en doe daar me boeken in en alle spullen die ik nodig heb ik loop naar beneden en groet dan me moeder voor de mensen die zich afvragen heb ik broers of zussen ja ik heb broers en zussen maar me ouders zijn gescheiden en al me broers en zussen zijn met me vader mee behalve ik ik blijf voor altijd bij me moeder❤️.
Me moeder heeft al een ontbijdje klaar gemaakt en dat eet ik dan even snel op ik pak me tas en trek me jas aan en me schoenen .
Ik pak me scooter sleutels en me pinpas en ga dan naar school op me scooter🛵.SCHOOL:
Ik kom aan op school en alle ogen zijn op mij gericht .
En dan zie ik Sara ,Majdouline ,kaoutar en youssra naar me toe lopen .
"Hey knapperds"zeg ik.
"Hey hbibaa kom we gaan naar de les"zeggen ze allemaal te geleik .
We hebben nu les we hebben Nederlands en zoals altijd is het een saaie les!!😡
We hebben eindelijk pauze en me Squad en ik gaan in de aula zitten we gaan even wat bij kletsen en dan is het weer tijd om naar de les te gaan we hebben nog 1 les uur en dan zijn we uit !eindelijk.THUIS:
Ik ben net klaar met school en sprint naar boven en trek snel wat moois aan en doe me haar in een mooie kapsel en trek dan me schoenen aan want ik heb een afspraakje met NASSER ik moet er wel onfleek uit zien he.
Dit is me outfit👇🏻:Ik ga nu uit huis en ga naar het locatie waar we hadden afgesproken.❤️❤️❤️❤️❤️
HEYY ALLEEMAAL BLIJF STEMMEN DAN KOMT DEEL 8 SNELLER ONLINE XXX SOUKAINA❤️
JE LEEST
Strijden om die boys
RomanceHeyy allemaal ik ben Soukaina 19 jaar oud en heb een groepje met 5 meisjes we hebbe altijd lol en we staan altijd voor elkaar klaar daarom houden we echt allemaal van elkaar alles wat ons overkomt laten we weten in deze boek. Plzz blijf stemmen hou...