POV Emily
Met betraande ogen kijk ik naar het fotolijstje op mijn nachtkastje. Met opgetrokken knieen zit ik op mijn bed, met mijn telefoon aan mijn oor. Ik hou zoveel van Thijs, waarom moet ik.. uitgerekend ik verhuizen naar de andere kant van het land?!? Thijs neemt nu vast met Lana of Jentl.. logisch want ze zijn ook veel mooier als ik. "Em.. ben je er nog?" klinkt Thijs zijn stem schor uit mijn telefoon. "Uh, ja.. " herstel ik mezelf en ik veeg de tranen weg. "Ik mis je en ik vind dat je het moet weten maar Jentl en ik gaan vrijdag samen naar de bioscoop. Niet dat ik haar leuk vind,.... gewoon vrienden" zegt hij in 1 adem. Ik slik even, ik voel jaloezie en de tranen weer komen. "Uh nee is niet erg.." zeg ik dan. Het is even stil, "uhm ik moet gaan." Zeg ik dan snel "oke, ik hou van je.." ik laat mijn mobiel zakken en hang op. Dan barst ik in tranen uit.
POV Jentl
Ik ben zo blij dat Thijs "ja" zei op mijn vraag. Nu gaan we vrijdag naar de bioscoop, nu heb ik hem eindelijk voor mezelf. Ik wonder of het als uit is met Emily, ze is nu al een week verhuisd. Maar eigenlijk maakt dat niet, ik maak Thijs gewoon verliefd op mij. Ik kan dit, Thijs is van mij.
POV Thijs
Dat was een raar gesprek.. Emily zei niet "ik ook van jou" dat is niks voor haar... zou ze daar al een ander hebben. Ik voel de knoop in mijn maag.ugh, niet aan denken. Ik heb best zin in Vrijdag, maar ik voel schuldig tegenover Em, ik weet hoe jaloers ze kan zijn en vooral op Jentl en Lana. Waarom eigenlijk, ze weet toch dat zij de enige voor me is. * ZZZZ.. * Ik voel mijn mobiel trillen. "Bericht van Jentl" "Zin in vrijdag, ik zal leuke kleren aan doen.. xx weet jij al wat je aan doet? Xx Stuur is foto? Xx" ik zucht, misschien vindt ze me ook wel leuk en flirt ze met me. Emily heeft gelijk. Ik reageer niet en doe mijn mobiel uit. Ik ga op me bed liggen, langzaam val ik in slaap en begin ik te dromen over Emily.
JE LEEST
Long distance relationship
Teen FictionEmily en Thijs hebben een relatie, Emily verhuisde naar Venlo (Limburg) terwijl ze Thijs achterliet in Balk (Friesland) hoe houden deze twee hun relatie stand? Jaloezie, begrip, liefde dit alles komt samen in een verhaal.