Wortcunning Sanatı (Büyülü Bitkiler Yetiştirme)

271 5 0
                                    

Wortcunning Sanatı (Büyülü Bitkiler Yetiştirme) 

Büyücülüğün teminatı ve iyi stoklanmış malzemeler

1. Bahçivanlığı tam anlamıyla tanımlayabilecek herhangi bir bilgimiz yok ama büyücülükte en çok kullanılan bitkiler hakkında birkaç yıla uzanan bir birikime sahibiz. Bahsi geçen bitkilerin geçmişte büyücülüğün karanlık tarafıyla ilgili olduğu söyleniyor, biz doğal olarak bu fikri paylaşmıyoruz. Bizim için büyü ne iyi ne de kötü olarak değerlendirilen bir şeydir.


2. Hazır ilaçları satın almak ya da kurutulmuş bitkileri kullanmak en iyi yol değildir. Onları yetiştirmek adına kişisel anlamda bilgi sahibi olmak bu yolda senin kendinden emin olmanı sağlar. Bu yüzden kendin yetiştir.. Wiccan veya geleneksel 3. derece uzmanlığına ihtiyacın var. Bu yüzden bu çabayı göster ve başar. Başarısız olduğun anlar olacak, bunlar elbette ki sinir bozucu ama bir süre sonra başarı noktasına varacaksın ve bu gerçekten takdire değer. Yer sorun değil, en ufağından bir bahçe bile çok miktarda bitki içerebilir ve güzel görüntüsünün yanında iyi de kokar. Evet banotu ve Mandrake�nin(adamotu) çok da iyi olmadığını kabul ediyorum fakat onların sahip olduğu değer her zaman bunun üstesinden gelir.
Bir cam kutu bile herhangi bir şey yetiştirmene yeter.

Hatırlaman gereken bir nokta bazı bitkilerin zehirli olduğu, çocuklar ve evcil hayvanlardan uzak tutulması gerektiğidir.

Bir çok yerel vahşi bitki ya senede bir ya da altı ayda bir kendiliğinden yetişirler ve daha fazla büyürler. En yaygın yerel bitkilerin yıllıkları ve 2 yıllıkları vardır. Bu türlere rağmen, juskuyam gibi 2. yılında daha verimli olanlar vardır. Çekirdekleri toplamak, onları güneşte kurutmak ve bahara kadar depo etmek gelecek yıllarda bahçenin gelişmesinde en iyi yoldur

Dragon Wormwood (Artemisia dracunulus) (Tarhun)

Bütün Artemisia ailesi özellikle Lilith'e adanmıştır.

Yaprak altında bulunan yağ bezeleri biberimsi acı tadı olan güzel bir koku yayar. Çiçekleri küre biçimli, küçük ve yeşilimsi beyaz renkli olur. İki önemli türünden Fransız tarhunu (A. dracunulus) ilkbaharda yapraklari bölünerek, Rus tarhunu (A. dracunculoides) ise tohumları ekilerek çoğaltılır.
Tarhunun yapraklı dalları iyot, mineral tuzlar, A ve C vitamini yönünden zengindir.

Skullcap (Takke)

Takke otu bir sakinleştiricidir, etkisinin yumuşak olmasıyla hint kenevirine benzer. Astral projeksiyonda ve Tantric yogasında kullanılmıştır. Uyarı: Öngörülmüş sakinleştiricilerle birlikte kullanılmaması tavsiye edilir.

Poke/Pokeroot Poison

Nazar (büyü) ve laneti kırmak için kullanılmıştır. Çilekleri, büyü için mürekkep yapımında kullanılır.

Henbane (Juskuyam)(Banotu)

Juskuyam, cadıların en çok bilinen ve günümüzde en çok korkulan bitkisidir. Aslında, bu daha çok sağlık ve güvenlik hakkında dünyanın takıntısıdır. Su elementinin bir bitkisidir ve scopolamine, atropine ve hyscyamine içerir. Eski bilginlerin dikte ettiği şey ise bu bitkinin aşk ve şehvet etkisidir. Kurutulmuş ot şeklinde yakıldığında yağmur getirir. Acemiyseniz bu işe kalkışmanız iyi olmaz. Juskuyam, kolay yetişir, tek gereken filizlenmesi için 14 derece sıcaklığın sağlanmasıdır; bir kez fide aşamasından geçtikten sonra hemen her şeye dayanabilir. Çöpte bile büyümeyi başarabilir..

Monkshood/Wolfsbane (Boğanotu)

Tütsülenmiş Beltaine gibidir. Uzun ömürlü, otsu bir bitkidir. Zehirlidir. Mikrop öldürücü özelliği vardır. Uykusuzluğa iyi gelir.

Mandrake (Adamotu)

Bitki uzmanları kapının üzerinde bulundurulduğunda bu kökün seni kötülüklerden koruyacağına ve evine zenginlik getireceğine inanırlar.
Zehirlidir, kök halinde, bütün ya da kurutulmuş halde büyük önem taşımaktadır. Bu otu yetiştirmek ve yaymak Wortcunning sanatının önemli bir parçasıdır.

PARAPİSİKOLOJİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin