Nádech....výdech. Čekala jsem na správnou vlnu. Blížila se vlna, ale já cítila že to nebyla ta pravá.
Potopila sem se pod ní a podplavala jí.
Po 5 minutách se objevila další vlna, byla mnohem lepší. Projela sem dlaní po hladině. „ta je moje" šeptla sem si. Rychle sem si lehla na prkno a začala rukama pádlovat k vlně. Vedle mě byla jedna blondýna, která mi ji chtěla vzít. „tak to ne!" Sykla sem a přidala sem do rychlosti. Byla jsem tam jako první a sebrala sem jí dřív. Ta blondýna praštila pěstí do vody a otočila se.
Hned jak sem se vyhoupla na prkno. Cítila sem se volně. Tak nezavázaně. Zachvíly jsem udělala trik tak zvaný "Carve" což byla ostrá zatáčka na vlně. Zachvíly jsem projela Barrelem [tunelem] který se na vlně objevil. To byl ten nejlepší pocit na světě. Konečky prstů jsem námočila do vody vedle mě, která právě dělala ten barrel.
Vyjela jsem. Viděla jsem jak mi lidí mávají. Jásají. Taky sem si všimla mích dvou nejlepších kamarádek. Kelie a Teri.
Ještě jsem vyskočila a udělala 360tku. Otočka se mi povedla a já zvedla ruce na horu. Zachvíly jsem uslyšela hlas komentátora. „tohle byla úžasná naše vládkyně vln Merlia Smithová. Její závěrečný závod a dala přímo na jedničku" nesnáším když mi říkají Merlia mám radši Lia. Ale co se dá
Dělat.
Najednou jsem se cítila na dně.
Ano řekl závěrečný závod protože se dnes stěhuju. Sice né extra daleko ale stěhuju, ale i ta věc s Mikem teď na mě byla moc. Najednou se mi zamotala z toho hlava a já spadla do chladné vody. Pak byla jen tma.
ČTEŠ
M.A.L.I.B.U. G.I.R.L
RomanceMiluje vodu, slunce léto a surfování. Jenže se přestěhuje.... všechno co milovala je pryč