Cesta uplynula rychle, já ji probrečela, poslouchala jsem písničky a mnoho dalších věcí.
Když už jsme jely autem po Malibu, zastavili jsme u krásné bílé velké vili u pláže. Jako malá jsem tu chtěla bydlet, přesně v takových vilách jako jsou tady. Samozdřejmě jsem to vše znala z Hannah Montana. Líbilo se mi tu.
Prošla jsem skleněnými dveřmi a ocitla jsem se v hezké a prostorném obýváku. Napravo ode mě byla dolní koupelna. Když jsem šla v obýváku dál tak tam byla klenba do luxusní kuchyně. Naproti byli schody nahoru. Vydala jsem se tam. „tohle je tvůj pokoj" ukázala mi mamka na dveře naproti schodům. Když jsem došla do místnosti, která si řikala můj pokoj. Padla jsem užasem. Pokoj byl vymalovaný bílou barvou a měl tam šedivé, bílé a černé doplňky. Velká postel s bílími povlaky mi přímo vytřela oči. Byl to takový ten Tumblr pokoj co je vždy na internetu.[všechno viz. Fotka nahoře.] „až se zabydlíš tak přijd domů" pustila jsem si písničku, takovou typickou. Jmenovala se Malibu od Miley Cyrus. Podívala jsem se francouzkých oknem ven. Byl tam náš velký bazén. A vzádu na pláži hrály nějaké holky Volleyball s klukama. Pak tam byl mladý zamilovaný pár, který se škádlil. Cákali po sobě vodu. Po tom co jsem si vybavila a zabydlela se jsem se odebrala dolů. „co ste teda potřebovali?" Optala jsem se. „máme pro tebe dárek" Vypískla mamka. „dobře a co to je?" Už sem byla natěšená. „koupili sme ti nové velké BMW abys mohla čím jezdit do školy." Řekla táta a podal mi klíče. Hned jsem mu je vzala. „děkuju děkuju děkuju" objala jsem je a vyběhla se podívat ven jak to auto vypadá. Bylo velké černé. „podívej se do kufru" přidala mamka. „dávej na to auto pozor nebylo zadarmo" poznamenal táta. Kývla jsem. Musela jsem se podívat do toho kufru. Bylo tam prkno na vodu. To prkno po mé mámě. „vy ste ho našli?" Jen kývli. Ztratila jsem to prkno když jsem měla ten úraz„mužu?" Zeptala jsem se a oni pochopili že se ptám na to jestly se mužu jet projet. Znovu kývli. Čapla jsem tedy prkno a běžela se do pokoje převlíknout. Vzala jsem si černé bikiny a místo kalhotek sem si vzala černé kraťasy do vody. Pak jsem s nadšením běžela na pláž k vodě. Hned jak jsem byla u vody položila jsem se na prkno s pádlovala k vlnám. Nikdo tam nebyl tak jsem mohla jít hned na vlnu. Vjela jsem na ní. Znova mě přejel teplý vánek a vlna volnosti. Miluju to. Jela jsem tak volně pohodově. Nic mě netrápilo. Projela jsem znovu barelem a na vlně sem jela až když se zmenšovala pak jsem z ní odpočila a sedl si na prkno. Moje vlasy vláli v menším větru.
„tak to bylo hustý" ohlédla jsem se a vedle mě byla blondýnka, červenovláska a kluk s blonďatými vlasy. „děkuju" poděkovala jsem neznáme červenovlásce. „není za co." Jsem Emily, tohle je Kate a tohle Lucas. Ukázala na své kamarády a přitom trochu na prkně popojela ke mě, aby mi mohla podat ruku. „ty si tu nová viď?" Zeptala se blondýnka Kate. „Jo" trochu jsem zčervenala. „ale jezdit umíš si byla nějaká mistrině." Zeptal se Lucas a u toho se i zasmál. „vlastně ano. Řikali mi královna vln" musela jsem se pochlubit. „Nechceš jít zítra s námi do školy, kde bydlíš přijdeme pro tebe." Zeptala se Emily. „támhle" ukázala sem na náš bílí barák který byl od nás asi 1-2 km.
ČTEŠ
M.A.L.I.B.U. G.I.R.L
RomanceMiluje vodu, slunce léto a surfování. Jenže se přestěhuje.... všechno co milovala je pryč