seni sevmek intihar gibi be adam. Senin o triplerin,buluşmak için harcadığın o emeklerin,yaptığım her sakarlıkta gülmemek için kendini o zor tuttuğun anlar geliyor aklıma.Hep
iyiki benimsin diyorum.İşte ben, senin sevgini iliklerime kadar hissediyorum,seni severken her bir hücremle seviyorum be adam ama senin yaptığın bize uymadı ve yakışmadı...seni sevmek kötü bir hastalığa yakalndığında ilaç kullanmak gibi. Kullanırsan iyileşiyorsun,eğer kullanmazsan kısa zaman içinde ölüyorsun.İşte sende benim gözümde böylesin.Eğer sensiz kalırsam ölürüm başka tedavi yolu da yok. Başka haplar var ama dozu en yüksek olan sensin.Diğerlerinin bi faydası yok. göz ucuyla bile bakmıyorum onlara. Tedavime en etkili yöntem sensin.Hani biraz geciktirirsin ya hapını atmayı.Biraz kötü olursun, bende senin sesini duyamayınca kötü oluyorum.Bagimlilik yaparya haplar iste bende sensiz kaldiğim zamanlar hep kendimi ölü gibi hissediyorum. Şimdi sensizim,sensiz yorgun ve bitkin.Seni arıyorum yoksun ve bende demiştim ya sana seni hep haplara benzetiyorum diye sen yoksun ya bende sana sarılamıyorum elimde bir çeşit hap var ama baya fazla çünki senin özlemini ve hasretini anca bu kadar hap giderebilir sevgili...
ELVEDA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Dahil
ChickLitsevda bu bir dakika baklemeden bile hemen gelip kalninize oturuveriyor...