korkma kalbim, o seni bırakmaz diyorum o seni sımsıkı sarar seni kimsesiz bırakmaz diyorum.Aradığımda ulaşılamıyor dediya ben bittim sen benim kalbimden bi parça kopardın.Oysaki sen bu gece beni görmek için gelmiştin.Sırılsıklam olmuştunya,seni ısıtmak için elimden gelen herşeyi yapmıştım çünki benden daha iyi bilen olamaz seni.Sen soğuğu sevmezsin.Sonra biraz ısınınca kendine gelmiştin.Ben senin ıslak olduğunu bildiğim halde sana sımsıkı sarılmıştım.Hiç bırakmak istemezcesine cünki ben seni yanımdayken bile özlüyorum.Sen yanımdan gideli tam bir saat oldu hava yağmurlu olduğu için dönüşte de baya ıslandın tahminimce ve en önemlisi sana şuan ulaşamıyorum. Kalbimde koca bir sızı var ya başına bişey geldiyse yolda diyorum??
acaba sensiz bi hayatta naparım diyorum.Bunu düşünmesi bile gözlerimden yaşlar boşalmasına sebep oluyor ve ben kendimi boşlukta hissediyorum.Meğersem ben sensiz koca bir boşluktan başka bir şey değilmişim.Ben seninle bütün oluyorum.Ne olur beni bırakma.Hani söz verdik ya birbirimize senden başka kimseyle evlenmeyeceğim diye sen sözünde durmayıp gidip toprakla evlenirsen simdi bil ki hakkım helal değilddir sana.Ama ben viliyorum ki beni arkanda gözü yaşlı bırakmazsın.Sen hep benim yanımda olmalısın.Sana başka şans tanımıyorum.
BENİ BIRAKMA!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Şey Dahil
ChickLitsevda bu bir dakika baklemeden bile hemen gelip kalninize oturuveriyor...