Capitolul 1- O zi normală

5 1 0
                                    

Emily P.O.V
Este ora 6:00..un sunet foarte enervant mă trezește din lumea viselor.Mă ridic din pat mă îndrept spre baie și mă privesc în oglindă, nu-mi vine să cred ce vara grea am putut avea , cât am putut să mă schimb numai în 3 luni. Sunt clasa a 12-a , ultimul an din acel "penitenciar" oribil . Imi caut în șifonier niște haine mai decente pentru a pleca la liceu împreună cu fratele meu , Zack. Mă îmbrac cu niște blugi negri si un tricou alb cu mesajul " Nimic nu este întâmplătorși mă încalt cu niște teniși albi.Parul mi-l prind într-o coadă de cal . Cobor ca să-mi iau micul de jun. Acolo mă aștepta Zack .
- Emily mișcă-te mai repede dacă nu o să pierdem microbuzul .
- Zack nu mă mai grăbi că știi destul de bine ca nu-l putem pierde , doar iesim in fata porții!
Dupa ce mi-am luat micul de jun eu cu Zack iesim in poarta pentru a lua autobuzul..

~ Când am ajuns la liceu~
Mă îndrept spre clasa mea cea noua...Ajunsa acolo mă îndrept spre banca din spate. Din greseală dau peste un tip înalt , brunet cu niște ochii albaștri superbi ..

- Hei păpușă , uita-te pe un mergi !
- Scuza-ma , chiar nu am vrut..

Manson P.O.V
Este ora 6:00 , cu aceeași scârbă mă trezesc pentru a mă duce la același liceu de rahat. M-am săturat de toți profesorii și de toate cățelele din școală. Partea bună este că o să avem boboace și o să am ce face prin wc-urile școlii. Mă îmbrac cu niște blugi negrei și de asemenea cu un tricou negru.Imi iau ghiozdanul și plec spre liceu. Pe drum îmi aprind o țigară și mă gândesc ce târfă să agăț astăzi. Sunt genul de băiat care a avut doar aventuri , nu am avut relații cu sentimente ..Chiar cand imi terminasem la liceu terminasem țigara. Arun cu scârbă chiștocul și mă îndrept spre clasa. Mă salut cu toți prietenii din grupul meu și vorbim despre boboace , când mă trezesc împins . Mă uit în fată și văd o fată blondă cu un fund al dracu de bun . Mă trezesc spunându-i :
- Hei păpușă , uite-te pe unde mergi !
Când am văzut-o la față era un înger de fată , niște ochi albaștri atât de frumoși și triști..Se pare că ea este noua noastră colegă ..

Emily P.O.V
Orele au trecut foarte repede , dar privirea mi-a stat doar la acel băiat atât de frumos . Imi aștept fratele în fața porții , dar îl văd ținându-se de mână de o fată destul de frumoasă , după cum pare este boboacă , îi spun din priviri ca să rămâne . Ajunsă acasă urc în camera mea , mă trântesc in pat cu gândul la acel băiat care am aflat că-l cheama Manson ..

Fata din imagine este Emily

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

    Ce este iubirea? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum