Meisjes & Marscara

8 0 0
                                    

Weer een nieuwe ochtend, naast me grote liefde. Ik kijk naast me en zie Taylor liggen. Ik sla me armen om hem heen en kus heb op zijn wang. Voor ik het wist viel ik weer in slaap. Ik word opnieuw wakker. Ik kijk naast me en zie een lege ruimte in bed. Ik trek de deken van me af. Ik rol langzaam me bed uit en ik trek me badjas en me slippers aan en loop naar beneden. Eenmaal beneden zie ik Taylor ontbijt maken. Ik blijf in de gang staan en kijk door een spleetje hoe hij zijn ontbijt maakt. Van top tot teen was hij perfect. Zijn haar was perfect. Zijn lichaam was om te smelten. Ik kijk naar zijn sixpack en besef dat ik het gelukkigste meisje op aarde ben. Ik duw de deur verder open. Hij kijkt mij aan met een lach op zijn gezicht. " goedemorgen slaapkop" zegt hij. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. Mijn hoofd op zijn borst. Hij ruikt zo lekker. Het liefste wil ik hem niet loslaten en ik slaapvallen in zijn armen. Hij laat mij los en wijst naar de klok. " het is al 12 uur in de middag " zegt hij. Ik kijk naar de klok . Ik zucht :"pff". "We hebben nog precies een uur en dan moeten we in de auto zitten naar mijn ouders" zegt hij zacht. Ik pak een bord en smeer mijn brood. Taylor gaat achter me staan en geeft me knuffel.
Zijn lippen in mijn nek . Zijn ademhaling kriebelt in me nek. Ik draai me om en geef hem een kus op zijn lippen. We kijken elkaar in de ogen aan. We beginnen te glimlachen. Ik duw hem weg. " Sorry baby, ik moet me klaarmaken". Hij bijt op zijn lip en bekijkt me van top tot been. Ik loop weg met mijn boterham in mijn hand en loop naar boven. Onderweg naar boven eet ik mijn boterham op. Ik pak kleding uit me kast. Ik pak een zwart jurkje , een licht roos vestje en licht roze hakken. Zo snel als ik kan trek ik mijn kleren aan. En ik loop naar mijn make- up tafel. Ik pak mijn krul tang en ik krul mijn lange zwarte haren. Ik doe mijn oorbellen in en doe mascara op, waardoor mijn felle blauwe ogen eruit springen. Ik hoor de deur open slaan. Ik draai uit een reflex om. Ik zie  Taylor in de deuropening staan. "Opschieten we hebben nog een kwartier" zegt hij met een geïrriteerde stem. Ik sta op en loop achter hem aan. Ik loop de trap af en bekijk hem van top tot teen. Zwarte leren gympen, een grijze broek met gaten, een wit met zwarte t -shirt, een leer jasje en een getinte huidskleur (spaans). "Waauw" dacht ik in mezelf. Eenmaal beneden pak ik me tas en loop naar de auto toe. Taylor ging rijden dus ik kon 1 uur lang wegkwijlen in mijn gedachtes. Eenmaal aangekomen een uur later , staan  Taylor en ik voor de deur van het huis van zijn ouders. Hij kijkt me aan en zegt: " Alvast sorry ik hou van jou". Ik kijk hem aan en zeg :" wacht wat?!". De deur gaat open en zie zijn moeder lachend in de deur opening staan.

Meisjes & MarscaraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu