Ik loop naar de gang. Ik pak mijn jas. Ik doe mijn jas aan en ik draai om nog te zwaaien. Ik loop naar de auto toe . Ik ga in de auto zitten en begin super hard te huilen. Zou ik naar de mac gaan ? Zeggen mijn gedachtes. Altijd als ik verdrietig ben, haal ik een mc flurry. Eenmaal aangekomen bij de mac, haal ik mijn mc flurry en ik ga buiten zitten. Met de lepel roer ik door het ijs en ik denk aan de mooie momenten met Taylor. Mijn telefoon gaat af , dus ik pak mijn telefoon . Als beginscherm staan ik en taylor samen. Voor ik de kans had om me wachteoord in te typen, word er op me schouder geklopt. Ik draai om en zie een knappe jongen staan. "Hey , Ik wou zeggen dat je mascara is uitgelopen" zegt hij beleefd. "Oh bedankt" zeg ik lief. Ik leg me telefoon op de tafel en wrijf met me vingers de mascara weg. "Is dat je vriendje" zegt hij wijzend naar me telefoon. "Uh ja-nee, het is moeilijk uit te leggen" zeg ik met een brok in me keel. De tranen rollen over me wangen. Hij komt naast me zitten en wrijft over me rug. "Wil je er over praten" zegt hij. Ik neem een hap van me ijsje en schud met me hoofd. " Kwam je alleen naar me toegelopen omdat mijn mascara was uitgelopen?" Zeg ik lachend. "Nee joh , Ik vroeg me af wat zo'n mooie dame alleen deed hier" zegt hij lief. Ik begin te blozen en ik sla hem vriendelijk op z'n schouder. " Je laat me blozen" zeg ik kijkend naar mijn ijs. "Wat is je naam?" Zegt hij. "Rachel" zeg ik. Ik draai me hoofd om en in kijk in fel groene ogen. "Mijn naam is Flynn" zegt hij blij. Ik lach en ik sta op. " Waar gaat deze mooie dame heen?" Vraagt hij. Ik lach en zeg :" naar huis". Ik loop weg en ik hoor hem op staan. "Wacht" roept hij. Ik draai om en blijf staan. "Ja ? Wat is er ?" Zeg ik beleefd. " Zou ik eh-eh". Ik onderbreek hem en zeg :" Mijn nummer mogen". We lachen en hij knikt. "Ja" zegt hij. Ik doe mijn tas open. " Nee , wacht" zegt hij met haast. Ik schrik en kijk op. Hij heeft mijn telefoon vast . "Je was hem vergeten. "Oh, bedankt"zeg ik met een glimlach. Ik pak me telefoon en ik typ zijn nummer erin. "Ik app je vanavond wel" zeg ik. Hij lacht en zwaait. Ik loop door naar mijn auto en ik rijd naar mijn huis. Eenmaal thuis stuur ik Taylor een bericht : Goede vlucht!. Ik kijk naar het bericht en twijfel het bericht te sturen. Alsnog stuur ik hem. Ik zie Flynn boven aan staan en ik stuur hem een bericht : hey!.
JE LEEST
Meisjes & Marscara
RomanceHet gaat over een meisje die smoorverliefd is . Die zich geen ander leven kan voorstellen. Een perfect leven heeft, maar wat zou er gebeuren als er drama in je leven komt genre : drama en roman