"I nie było już nikogo"

163 11 2
                                    

Rodzaj: Kryminał, thriller, miniserial

Data premiery: 2015

Oryginalny tytuł: And Then There Were None

Fabuła: Ośmioro osób zostaje zaproszone przez pana Owen'a, na wyspę żołnierzyków. Jednak okazuje się że właściciela nie będzie z gośćmi. Małżeństwo - pan i pani Rogers, będzie obsługiwać zaproszone osoby. W każdym pokoju rezydencji, goście znajdują wierszyk dla dzieci, o żołnierzykach. Nie zdają sobie sprawy z tego, że wierszyk ten, jest powiązany z ich losem.

^ Zwiastun ^

Ulubiona postać: Philip Lombard, detektyw William Blore, sędzia Lawrence Wargrave 

Najmniej lubiana postać: Vera Claythorne, Thomas Rogers 

Podsumowanie: Oglądałam ten film na lekcji polskiego. Czyli tak jakby gdyby nie mój kolega z klasy, który miał prezentację o książce Agathy Christie "I nie było już nikogo, nigdy nie obejrzałabym tego filmu. Między innymi dlatego że jest to thriller (a przynajmniej odniosłam takie wrażenie), czyli jest straszny (chociaż...reszta klasy się śmiała :/ ) Trzyma w napięciu, i dla osoby która nie czytała książki, zakończenie jest nie do przewidzenia. Nigdy w życiu nie powiedziałabym że akurat ta osoba, będzie mordercą. Po lekcjach polskiego, obstawialiśmy kto zginie następny i kto okaże się mordercą. Mega ciekawa przygoda. Jeszcze żaden film nie skłonił mnie do takiego myślenia nad dalszymi wydarzeniami. Tak więc naprawdę polecam. 

Ocena: 10/10

Recenzje filmów i bajekOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz